Gå til innhold

Counter-Strike-servere hos Gamer.no (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det ikke var så mye lag, jeg. Uansett, jeg er "noob" siden dette kanskje er første gangen jeg har spilt med mange folk eller noe sånt så jeg har teamkilla to ganger. Kunne ikke noe for det  :blush:

8996534[/snapback]

Skriv altid sry eller noe. De fleste folk hater folk som ikke bryr seg om at de tk`a.

Lenke til kommentar

jaja, er nokk bare nettverket hjemme hos meg da..

Ellers bra server, men er ening med de fleste her at "spawn-kill-timen" er for lang.. og at det skulle vært litt mer tid på hver map.

EDIT: rart nå sitter jeg bare pluttselig fast ingame, superlagg?? tror det er serveren, hadde 150ping, noe jeg absulutt ikke pleier å ha.. :hmm:

Ny rekord 854 i ping, ?? noe andre som har det sånn`?

Endret av Eirik-R
Lenke til kommentar
jaja, er nokk bare nettverket hjemme hos meg da..

Ellers bra server, men er ening med de fleste her at "spawn-kill-timen" er for lang.. og at det skulle vært litt mer tid på hver map.

EDIT: rart nå sitter jeg bare pluttselig fast ingame, superlagg?? tror det er serveren, hadde 150ping, noe jeg absulutt ikke pleier å ha.. :hmm:

8996627[/snapback]

Hmm, skjekket at du ikke har noen downloads programer oppe eller noe som bruker nettet? Foreksempel; Limewire, søstera di sitter og laster ned filmer om hester osv. Du skjønner hva jeg mener.

Hvis du har normal ping men det lagger, skjekk ut under her ;)

Har du console?

Hvis du har skriv det her i console:

rate 25000

cl_updaterate 101

cl_cmdrate 101

hvis du ikke har console skjekke her hvordan du får den fram

TRYKK HER

Lenke til kommentar
Synes det ikke var så mye lag, jeg. Uansett, jeg er "noob" siden dette kanskje er første gangen jeg har spilt med mange folk eller noe sånt så jeg har teamkilla to ganger. Kunne ikke noe for det  :blush:

8996534[/snapback]

Skriv altid sry eller noe. De fleste folk hater folk som ikke bryr seg om at de tk`a.

8996618[/snapback]

Ja seff, sier seg sjøl egentlig. :D

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at noen klager over lagg, de fleste har jo under 40 i ping og jeg har spilt sikkert litt over 1 time nå uten å merke antydning til lagg engang.

8996472[/snapback]

Umulig å få det perfekt for alle desverre, jeg sitter med ca 5 i ping ingame, så det er nok ikke et problem i vår ende tenker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

fint initiativ. Men må pirke på noe.

-"Spawn time uskadelighet" tiden bør fjernes eller settes til et halvt sekund. slik det er nå blir det bare surr av særlig pga størrelsen på mapsa.

-Max ping bør settes mellom 100-150

-Jeg foretrekker vanlig Gungame fremfor Turbo utgaven. Om ikke dere forandrer dette kommer jeg til å holde meg på catchgamer sin vanlige gungame server. Vet ikke hva dere andre mener. Kanskje en poll?

-Serverspammen må også fikses. "xxx" is leading at level6" etc. Det med leading kommer jo faktisk uanhenging om du leder eller ikke og fra alle spillere. litt mye spam det.

Ellers så var det fint dere satser på CS:S. Da jeg mener dette er mye artigere public enn 1.6.

Lenke til kommentar
fint initiativ. Men må pirke på noe.

-"Spawn time uskadelighet" tiden bør fjernes eller settes til et halvt sekund. slik det er nå blir det bare surr av særlig pga størrelsen på mapsa.

-Max ping bør settes mellom 100-150

-Jeg foretrekker vanlig Gungame fremfor Turbo utgaven. Om ikke dere forandrer dette kommer jeg til å holde meg på catchgamer sin vanlige gungame server. Vet ikke hva dere andre mener. Kanskje en poll?

-Serverspammen må også fikses. "xxx" is leading at level6" etc. Det med leading kommer jo faktisk uanhenging om du leder eller ikke og fra alle spillere. litt mye spam det.

Ellers så var det fint dere satser på CS:S. Da jeg mener dette er mye artigere public enn 1.6.

8996965[/snapback]

Max ping på 100 vil jeg si. Serverne vil kanskje ikke bli full hele tiden, men du slipper random tyskere som cheater eller bare plager folk på serveren.

Enig med at CSS public er mye bedre, miljøet som er på de fleste css servere ER MYE bedre en på 1,6. Pluss at 1,6 begynner å dabbe litt ut, flere av de store lagene har gått over til css. Derfor, flere css pub servere :w00t:

En poll på hvordan gungame er også bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

max 130 i ping.. Noen får popps til 100.. (meg f. eks..)

iMono - Har du console? Om du har det, trenger du bare å skrive: Connect cs2.gamer.no / cs1.gamer.no

Cs1.gamer.no = Gun Game

Cs2.gamer.no = De_dust2

Lenke til kommentar
Finner ikke serveren. Noen som kan veilede meg til å koble meg til?

8996998[/snapback]

Yeah, kan komme med ein liten guide eg.. :p

For å enklast mogeleg kople seg opp mot serveren treng du noko kalla "Console". Via denne consolen kan du styre mykje av innstillingar osv i Counter-Strike. Denne får du opp ved å:

Opne steam -> games -> høgreklikk på "Counter-Strike Source" -> Properties -> Set Launch Options. Og der skriv du inn "-console" (Utan "").

Når du startar Source på nytt no, kjem det opp ei ny rute, og dette er den berømte consolen. For å kople deg opp til serveren skriv du følgjande i console:

connect ipadresse:port

For gamer sine servere vert det då:

connect cs1.gamer.no:27015

connect cs2.gamer.no:27015

Berre spør om det er noko..

Lenke til kommentar
max 130 i ping.. Noen får popps til 100.. (meg f. eks..)

iMono - Har du console? Om du har det, trenger du bare å skrive: Connect cs2.gamer.no / cs1.gamer.no

Cs1.gamer.no = Gun Game

Cs2.gamer.no = De_dust2

8997114[/snapback]

Funket gull. Takk skal dere ha!

Har console ja, men har aldri søkt på servere før. Tar alltid dem med lav ping :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

:p

Men eller så kan du bare gå

Finn servere --> Favoritter --> Legg til server --> skriv inn "Cs.2.gamer.no" (uten "") --> finn servere på denne adressen (eller hva det står) Høyreklikk på serveren --> vis server info --> Join.

Når du er der, tar du å legger den til i favoritter, så slipper du å gjøre det alle gangene.. ;):D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...