Gå til innhold

Counter-Strike-servere hos Gamer.no (PC)

Anbefalte innlegg

wtf snakker du om? Railgun?

Han mener at det ikke skal være lov med: AWP, Scout, Krieg 550, D3/AU-1

8991442[/snapback]

Jeg kalte AWP for railgun da den i mine omgangskretser iallefall blir kalt for akkurat det. Andre her har vel kalt den for one-hit-wonder osv. De beste serverne jeg spiller på har fjernet AWP. Jeg må legge til at jeg ikke vil fjerne Scout, Krieg 550, D3/AU-1 osv. Kun AWP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
wtf snakker du om? Railgun?

Han mener at det ikke skal være lov med: AWP, Scout, Krieg 550, D3/AU-1

8991442[/snapback]

Jeg kalte AWP for railgun da den i mine omgangskretser iallefall blir kalt for akkurat det. Andre her har vel kalt den for one-hit-wonder osv. De beste serverne jeg spiller på har fjernet AWP. Jeg må legge til at jeg ikke vil fjerne Scout, Krieg 550, D3/AU-1 osv. Kun AWP.

8994211[/snapback]

hehe, oki ;)

Liker bare å kalle den AWP :love: jeg da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Enig, sitter på de_dust2 serveren (cs2.gamer.no) Og der har det vert mange TK folk..

OG.. SETT PASSORD PÅ SERVEREN?! Så slipper vi alle disse folka som ikke er HW brukere, masse russere ar vert å spamma micken i dag..!

Takk.

Lenke til kommentar
Det vet jeg, men Ashol spørte om IP-adressen. Uansett, hvis du har console, så kan du (Ashole) skrive inn connect *server navn/IP*. Eksempel: connect cs1.gamer.no.

og

de bruker noe som er dynamisk ip skjønner du.

Altså cs1.gamer.no isteden for å skrive hele ip-addressen. Veldig smart

Og digg for oss som har fucka favorites

Takk, nå har jeg spilt litt gun-game

-Jeg er enig med JonasKS om passord.

-Tiden etter spawn der du er "udrepelig" burde vært kortere

Endret av Ashol
Lenke til kommentar

Railgun er eit våpen i Quake serien då, så forstår ikkje kvifor du vil kalle AWP (arctic magnum warfare) for railgun, IT MAKES NO SENSE.

Å fjerne eit spesielt våpen frå spelet øydlegger heile "balansen" føler eg. Alle våpen som valve har putta inn, bør bli. Om du er så forbanna på folk som er gode med AWP, er det berre å kjøpe MP5 + kevlar/helmet + flashbangs. For så å stille seg i lillemørk, og når dei minst ventar det, kaste flashen over, rushe ut og spraye dei ned..

Endret av aspic
Lenke til kommentar

oki.... Hvorfor ha pw? det er ikke vits med public server. Disse public serverne er til for at gamer.no folk og andre folk skal ta seg til nytte av serverne. serverne skal trekke til nye folk med også beholde gamle. Derfor, skaff mani admin plugin, der kan man slaye de som TKa deg. Hvis noen whiiiiiner i micen, så mute dem da. Er ikke enklere ;)

Men bare vent å se når gamer.no skaffer admins, da skal dette blir bra ser du :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...