aleksanderro Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har dere vurdert å sette opp Battlefield 2 server? Tar sikkert turen innom CS:S serveren i dag. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 vill gjærne ha en bf1942 og jeg (a) Er sikkert ikke så mange som spiller det i dag... men det gjør jeg Konge spill xD Lenke til kommentar
hiper Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 blir vel flere folk utåver kvelden, synd at jeg bare har en crappy bærbar fordi hk på min andre er ødelagt, men skal gi noen gg friker ip jegm Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Har et tips om en type server jeg og endel andre savner. En server med RIFLES Only, altså No AWP eller våpen med scope, og FF = Off. Har ikke funnet en slik server med god nok ping. Håper dere har lyst til å lage en slik server. Endret 2. juli 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Flott at dere endelig har kommet i gang og har fått satt opp serverene. Jeg venter imidlertid til dere får satt opp CS 1.6-serverene. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Herlig Gamer.no! Forhåpentligvis endelig fleire kvalitetsserverar. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg vil også gjerne se BF1/2 server(e). Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Som en del av et sommerprosjekt har Gamer.no i dag satt opp to Counter-Strike: Source-servere. Les mer 8985546[/snapback] hva er resten av sommerprosjektet da? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Litt kjedelig med akkurat de samme brettene som hellfragger.no kjører på GunGame serveren, finn heller en annen map pack! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Etter 1 runde, ble jeg kalt for cheater ca. 10 ganger.. !! Wow.. 5 headshots på rad.. Og de starter å skrive, "votekick" osv.. Og på GG serveren ble jeg teamkilla sikkert 10 ganger, fordi han sa jeg cheatet.. !! Tragiske folk til tider.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Fine greier, Dust2 only-servere går man aldri tom for. Også fint at dere fikk satt opp til 100 tick. GG-serveren var også moro, så fort folk kom innpå. Her bør dere dog få bz2-zippet kartene, dette senker nedlastningstiden en god del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Syns nedlastningstiden på 2 av mappene, var ekstremt lang.. Og det karte som ser ut som et fattigstrøk / dynge Var heller ikke veldig kul.. Ble for rotete med mange. Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 spilte på gun game servern no, vant 6 runder på rad men både den og de_dust 2 serveren shutta ned no.. men er det muligheter for å søke om å bli admin? Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Spilte litt på dust2-only serveren, var lite folk til å begynne med, men kom flere etterhvet. Modenhetsnivået er svært varierende dog; håper det blir litt aktive admins der etterhvert; eventuelt et vote player system Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Får prøve litt eg og, pusse opp på litt gamle ferdigheiter Lenke til kommentar
operg Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Putt inn fy_officemini på gungame-serveren, så blir jeg glad Lenke til kommentar
koronag Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har et tips om en type server jeg og endel andre savner.En server med RIFLES Only, altså No AWP eller våpen med scope, og FF = Off. Har ikke funnet en slik server med god nok ping. Håper dere har lyst til å lage en slik server. 8987436[/snapback] Enig i no awp, men hvorfor i alle dager vil du ha FF off? Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 AWP kan alltids fjernes, men Scout og AG/SG-550'en er jo ikke one-shot wonders i samme grad. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 gungame servern er jo dritkonge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg