aspic Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Har tatt demo av ein ny cheater no. Han var norsk, kalte seg FUCK LOVE. Den aimboten var så KLAR at det skulle ikkje ha vore lov! =o Sikta rista 2k kvar gong han fyrte av skudd. Sender til RADAR asap. Men er jo ikkje vits å sende til RADAR enno? På websida deira står det: "Where can I send valid demos (only from RADAR servers) of players cheating?" Endret 9. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jeg er banna, på bakgrunn av hva? Har verken brukt cheats på serveren (Gamer.no #2) og ingen intensjoner om å bruke det heller. Har også oppført meg som en vanlig spiller. Steam ID er: STEAM UserID STEAM_0:0:13017583. Endret 9. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 http://radar.gaming.no/index.php?menuid=3 Denne kan kanskje gi deg en pekepinn? Præhæhæhææhæhæhæhæh, I might add. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ueland: Hva med min video? Har også steam id... ser klart at han benytter cheat. 9037123[/snapback] Bare å overlevere til Radar, regner med at vi innfører banlistene til de snart. 9037234[/snapback] Du har misforstått RADAR litt. Per i dag har ikke ikke-medlemmer muligheten til å sende inn demoer. For å bli medlem, må du søke til [email protected] (og dere må ha admins som kan se forskjell på cheat og dyktighet). Deretter får dere en testperiode for å se hvor mange demoer som blir sendt inn. Jeg er banna, på bakgrunn av hva? Har verken brukt cheats på serveren (Gamer.no #2) og ingen intensjoner om å bruke det heller. Har også oppført meg som en vanlig spiller. Steam ID er: STEAM UserID STEAM_0:0:13017583. 9037569[/snapback] Om du sender meg en PM kan jeg sende deg demo. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Litt noobie spørsmål, men jeg finner ingen IP adresse til serveren. Hørt noe om Host navnet, men skjønnte det ikke Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Litt noobie spørsmål, men jeg finner ingen IP adresse til serveren.Hørt noe om Host navnet, men skjønnte det ikke 9038040[/snapback] 194.24.252.240:27015 - Gamer.no #1 - GunGame Turbo194.24.252.241:27015 - Gamer.no #2 - Dust2 Only Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) http://radar.gaming.no/index.php?menuid=3 Denne kan kanskje gi deg en pekepinn? Præhæhæhææhæhæhæhæh, I might add. Jeg har jo ikke jukset, så den er god. Noe må ha skjedd. Jeg har spilt i Catch-Gamer en god stund, og nå i dag blir jeg bannet. I tillegg til Gamer.no. Edit: Ja takk Joakim, det vil jeg gjerne ha. Send meg demo. Endret 9. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 er det noen som vet om spilleren "Bob" er fra forumet? han gjorde ikke annet enn å spawn-campe.... jeg klarte faktisk å få litt bra stats (bedre enn vanligvis ) Lenke til kommentar
saximus Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Må vel teste CS igjen tenker jeg:) Jeg ser de har satt opp gun-game.. Men det er en ting jeg har lurt på i forhold til gun-game, og det er: Hadde det ikke vært bedre om man startet med et kraftig våpen, for så å jobbe seg oppover med våpen som blir mer og mer vanskelige? Da må man jo virkelig vise at man duger:) Finnes det noen servere med dette opplegget på noe sted? Håper på respons! - saximus Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 er det noen som vet om spilleren "Bob" er fra forumet? han gjorde ikke annet enn å spawn-campe.... jeg klarte faktisk å få litt bra stats (bedre enn vanligvis ) 9040588[/snapback] CS på norsk? Det har jeg ikke sett før. ------ Angående gun-game. Jeg synes også det hadde vært bedre å starte med bedre (enklere) våpen, for så å bli tildelt vanskeligere og vanskeligere. Det er noe dritt å begynne med clock-en, som er sanseløst elendig. Men når man først klarer å bli kvitt et par pistoler, så er man i gang. En annen ting som er mer irriterende, er at man av og til ikke får våpen ved level-økning, eller man får samme våpen om igjen osv. og må skrive !give. Er ikke dette mulig å få fiksa? Lenke til kommentar
saximus Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Bra å se at det ikke bare er meg som liker idéen:) Hvis man starter med ak/m16 (eller til og med maskingevær!) og dreper noen for så å hoppe videre til mp5 > TMP > deagle > glock > kniv - noe i den duren? Må jo være helt genialt:) Runden vil vare lengre og det blir mye mer utfordring. Så er det jo dritmoro å drepe folk med pingle-våpen;) Det å gå løs på en tungt bevepnet noob med en stakkars glock kan jo være skummelt selv for den mest hardbarka 733t h4x0r;) Hadde det vært vanskelig å fikse for en admin? Akkurat det vet jeg for lite om.. Spørsmålet er vel egentlig: admin på Gamer.no - hadde dere klart å fikse det, og tror dere at det har noe for seg? Vil gjerne ha inspill fra andre også Hadde vært utrolig kult å få igang noe sånt! - saximus Endret 14. juli 2007 av saximus Lenke til kommentar
zoby Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg er banna, på bakgrunn av hva? Har verken brukt cheats på serveren (Gamer.no #2) og ingen intensjoner om å bruke det heller. Har også oppført meg som en vanlig spiller. Steam ID er: STEAM UserID STEAM_0:0:13017583. 9037569[/snapback] Ser det er svenske mari3 fra CG som har banna deg. Noen ganger er hun helt på bærtur, har banna med for wallhack og aimbot engang, mens jeg spilte. Fikk det klart opp når hun sendte demoen til radar tho... Endret 12. juli 2007 av zoby Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 CS på norsk? Det har jeg ikke sett før. 9044876[/snapback] det er genialt ganske dumme/uvanlige navn på kommandoene, synes det er morsomere å bruke. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Installerte cs på norsk, sletta det etter jeg hadde spilt i 10 minutter Lenke til kommentar
zoby Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 savner et litt bedre ranking system på gamer.no serverne F.eks OldBoyz har er veldig fint system. Hver gang noen dreper noen, så står det hvor mange poeng de får for å drepe, står også hvor mange poeng hver person har. står også poeng du får når du planter og plukker opp bomba Lenke til kommentar
maedox Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hva har skjedd med serverne? Ingen som spiller på de lenger. (I hvert fall ikke de to siste dagene.) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 jeg har lyst til å spille på de, men jeg går jo ikke inn hvis det er 0 spillere på, det er vel sånn flere andre tenker også... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Alle stikker dit klokka åtte da vettu, så slipper folk å vente Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ønsker og forslag for Gamer.no-serverne tar dere HER folkens og ikke i denne posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg