Gå til innhold

Counter-Strike-servere hos Gamer.no (PC)

Anbefalte innlegg

Spillerne ''Inuz - Precision'' og ''Speed My Cheat'' jukser uten tvil. Synd ikke VAC klarer å oppdage cheatene, da de helt sikkert er nye.

9017641[/snapback]

Hvordan vet du om VAC tok de eller ikke? :-) VAC har noe som heter Delayed ban som gjør at spillere settes på en liste og blir bannet opptil tre måneder etter de jukset.
Hvis admin først skal ha tag( Som de burde ha) Ha nick [Gamer.no] ;)

Det ser bra ut, med tag foran ser det ut som en clan ;)

9018092[/snapback]

Hvorfor bør de ha dette?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillerne ''Inuz - Precision'' og ''Speed My Cheat'' jukser uten tvil. Synd ikke VAC klarer å oppdage cheatene, da de helt sikkert er nye.

9017641[/snapback]

Hvordan vet du om VAC tok de eller ikke? :-) VAC har noe som heter Delayed ban som gjør at spillere settes på en liste og blir bannet opptil tre måneder etter de jukset.
Hvis admin først skal ha tag( Som de burde ha) Ha nick [Gamer.no] ;)

Det ser bra ut, med tag foran ser det ut som en clan ;)

9018092[/snapback]

Hvorfor bør de ha dette?

9018423[/snapback]

Hva mener du? Hvis du mener hvorfor de burde ha tag? For at folk skal se at det er en admin på serverne, for at man skal gjennekjenne adminene.

Og tagen, jeg selv synes at foran ser så clanaktiv, bedre med bak :cool:

Lenke til kommentar
Hva mener du? Hvis du mener hvorfor de burde ha tag? For at folk skal se at det er en admin på serverne, for at man skal gjennekjenne adminene.

Og tagen, jeg selv synes at foran ser så clanaktiv, bedre med bak  :cool:

9018741[/snapback]

Om det er noen som kommer inn og cheater, vil jeg ikke at de skal stikke fordi jeg har admintag.
Lenke til kommentar
Ja, er beklagligvis slik til tider.  Forhåpentligvis kommer det en solid gjeng med admins snart, samt et ordentlig brukersystem - satser på ManiAdmin selv.

9016031[/snapback]

Sourcemod brukes, som igjen er fra Mani ;)

9017682[/snapback]

Kommandoer som jeg kjenner fra ManiAdmin er fortsatt ikke tilgjengelig?

/thetime

/timeleft

/nextmap

/osv

/osv

Går utifra dette kommer etterhvert dog. Angående GunGame serveren har den også behov for kommandoer, særlig av typen "!give" ol., som gir deg våpenet respektivt til nivået du er på, dette fordi det skjer stadig vekk at du får feil våpen når du stiger i nivå.

Greit å ha en tag som admins kan bruke, slik at de blir gjenkjent in-game. Dette holder stort sett til at de verste shitkidtendensene uteblir. Om man vil følge med på en cheater, bruker man gjerne fakenick uansett.

9020036[/snapback]

Yes, denne karen har skjønt det. Jeg syns en kan gå inn på serveren under et falsk nick, og etter å ha observert for 2-5 minutter kan man sette tag. Admins fungerer nesten litt som politi i den virkelige verden, en sterk tilstedeværelse er veldig forebyggende og hindrer at det blir problemer i utgangspunktet.

Edit: Skrivefeil ..

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Greit å ha en tag som admins kan bruke, slik at de blir gjenkjent in-game. Dette holder stort sett til at de verste shitkidtendensene uteblir. Om man vil følge med på en cheater, bruker man gjerne fakenick uansett.

9020036[/snapback]

Yes, denne karen har skjønt det. Jeg syns en kan gå inn på serveren under et falsk nick, og etter å ha observert for 2-5 minutter kan man sette tag. Admins fungerer nesten litt som politi i den virkelige verden, en sterk tilstedeværelse er veldig forebyggende og hindrer at det blir problemer i utgangspunktet.

9020312[/snapback]

Jeg synes det er merkelig at dette blir mye brukt i CS:S, men ikke CS. Jeg har vært en del admin, og de fleste gangene spiller jeg med fakenick - nettopp for at cheatere ikke skal slå av cheat på grunn av jeg er der, samt at jeg faktisk skal få spille litt uten at folk griner om absolutt alt mulig. Om det er noe, kan de også bruke !needadmin <melding>, så ser jeg om det er noe. Som sagt, etter min mening er det ikke vits å bruke admintag, for hvorfor skal folk si noe til admin in-game? En admin bør merke om noen kuker seg uten at spillere forteller det. Det er også kommando for å skrive direkte til admin om det skulle oppstå problemer. Jeg mener det holder å kalle seg b-real, Ueland etc. så får heller folk lære seg hvem som er admin etterhvert.
Lenke til kommentar

enig med Durin og Stikko. Admins med tag, men ikke Admin tag. For da er det iallefall opplysende men hvis de har nick [Gamer.no] Så vil ikke en cheater som nettop har kommet inn på en server vite at de er admin hvis de ikke har spillt der mye. Og mange oppfører seg.

Lenke til kommentar
For da er det iallefall opplysende men hvis de har nick [Gamer.no] Så vil ikke en cheater som nettop har kommet inn på en server vite at de er admin hvis de ikke har spillt der mye. Og mange oppfører seg.

9024260[/snapback]

Men for å få folk til å oppføre seg generelt når det ikke er admins tilstede, er dette en dårlig idé. Det blir nesten som om en kan si hva som helst når admin ikke er tilstede. :] Endret av Jooakim
Lenke til kommentar

Vel, etterhvert vil vel folk flest uansett kjenne de som er admin på serveren. Og det må da være like bra å jobbe prevantivt mot shitkidtakter, som det er å straffe folk som tror det er fritt fram. I det første tilfellet er det jo ingen som blir utsatt for slik bedriten oppførsel.

Lenke til kommentar
For da er det iallefall opplysende men hvis de har nick [Gamer.no] Så vil ikke en cheater som nettop har kommet inn på en server vite at de er admin hvis de ikke har spillt der mye. Og mange oppfører seg.

9024260[/snapback]

Men for å få folk til å oppføre seg generelt når det ikke er admins tilstede, er dette en dårlig idé. Det blir nesten som om en kan si hva som helst når admin ikke er tilstede. :]

9024488[/snapback]

selvom om det ikke er admin på serveren, hørt om record eller print screen?

begge status i console :)

Da blir det ikke noe problem :thumbup:

Lenke til kommentar

Bare så det e sagt..

MOTD pressiserer at "syt" ikke skal foregå i chat, klager som dette her:

*nick* :  YOU FUCKING TK NOOB

*nick :  *fjernet*.. BAN THAT NOOB TK

Er ikke akkurat særlig logiske og medfører bare kick, er ikke så vanskelig å holde en fornuftig tone der.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...