tidus2k4 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hey Knuste rekorden min i Super Stardust HD i sted.. fikk unlocket et nytt brett og tok fornøyd en pause. (altså quit). Når jeg senere gikk inn på spillet igjen var det nye brettet fortsatt lukket opp, men highscoren min var ikke lagret Noen flere som har opplevd dette? Utrolig irriterende når jeg knuste en kompis sin score også hehe.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) hmm ser ut som det bare skjedde en gang.. kanskje fordi jeg unlocket brettet.. who knows. Artig review hos ign by the way.. spillet fikk 8.7 Super Stardust HD ReviewGeometry Wars has met its match. ign Endret 2. juli 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 9 av 10 hos Eurogamer. Tror ikke blaster-spill er særlig populær her i Norge. :-/ Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det lagrer nå ivei hos meg iallefall. Forbaska kult spill forresten. Og vanskelig, har bare kommet til den andre planeten til nå. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Tror ikke blaster-spill er særlig populær her i Norge. :-/ Folk bør gi dette en sjanse.. er genialt om ikke litt vel avhengighetsdannende.. i hvertfall om du har noen kompisser som er med å kjempe om best score Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Ign ga spillet 8.7 Ups litt sent ute kanskje Endret 2. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå