papirvann Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 blir man trøtt og slapp av morfin eller hyper og våken? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 trøtt og slapp, ikke at jeg har tatt det før Men har lest om morfin Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) ok, mora mi har sagt at jeg, hun og søstern min blir hyper og våken av det. noen andre som har det slik? kan det ha noe med ADHD å gjøre? Endret 2. juli 2007 av naits360 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Når har dere tatt morfin? Det blir bare gitt under spesielle tilfeller når du er skadet og har store smerter. Morfin er smertelindrende, og vil derfor gjøre deg slapp og rett å slett sløv. Morfin skal ha ingen påvirkning på ADHD slik som jeg vet. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 har fått det på sykehuset, men aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg ble ihvertfall trøtt, sløv og likegyldig. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Da jeg fikk morfin (i forbindelse med skade), følte jeg kroppen ble "kald", og at jeg ble likegyldig til komfort. Var en varm sommerdag, så det kan ha noe med kulden jeg følte å gjøre. Hadde det fint der jeg lå, både på asfalten, i sykebilen og rundt om kring ellers hvor de trilla meg. Fikk en litt tørr smak i munnen; eller i ganen. Det er et år siden nå omtrent, så jeg husker ikke helt. Men jeg har hørt fra folk som sier de "kan" dop, at morfin gir deg følelsen av å fly. Noe jeg ikke får helt til å stemme ... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 For enkelte kan morfin fungere motsatt av hva det skal gjøre. Egentlig fungere så man blir slapp, men fungere så man blir hyper. Kjenner noen som morfin funker sånn på. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 noen som vet hvorfor folk reagerer forskjellig på morfin? kan det være noe galt i hjernen? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Er vel sånn med flere ting, bare se på alkohol. Noen blir skikkelig gira, andre agressive mens noen sovner. Noe av det samme med koffein og energidrikker. Vet om et par stykker som nesten sovna etter noen Red Bull ... EDIT: vet ikke hva det kommer av forresten Endret 4. juli 2007 av Bluum Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Vil tippe du blir sløv av det ja. Ser ikke mange skadde personer som springer rundt i sykehus korridorene og leker Tarzan. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 morfin er et opiat og opiater skal gjøre deg fjærn og sløv samme som heroin som også er et opiat. sikkert noen untak som bekrefter regelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå