nomore Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei For de av dere som bor på vestlandet, eller kjører der, så har dere sikkert fått med dere at Bømlafjordtunnellen langs E39 har vore stengt i 3 uker. Dette pga hastevedlikehold i forbindelse med funn av steinmasser i hvelvet over selve tunnellen. Selv om dette har personlig gått veldig ut over meg og min jobb, så har dette også påvirket andre og forårsaket en del ulemper i den forbindelse. Tross dette har eg tenkt med meg selv at sikkerheten kommer først. I dag, under 3 dager etter åpning, kjører eg forbi en stein på størrelse med en HP Deskjet 8970cxi(det var det den minte meg om i farten) skriver. Denne låg nesten i bunnen av tunnellen, i starten av midtre kjørefelt hvor mange akselerer for å kjøre forbi saktegående trafikk(eller bare generelt). Hva skjer? Eg mener, er det umulig å bygge trygge tunneller? Kanskje vi bare kan stenge alle og enhver før det går liv tapt... Vegvesnet's garantier kan hvertfall ikke stoles på. På grunn av trafikk bak meg og at eg var sent ute fikk eg ikke mulighet for å stoppe eller snu for å ta bilde. Desverre. Hva mener dere andre? Evnt, er det noen som har bilde? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det er fult mulig å bygge gode tuneller bare vi er slike gnierar i norge som absolutt skal ha det billigeste av det billige å da går det til helvete.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå