Gå til innhold

TomTom på Compasseo 600 - "Ingen kart funnet"

Anbefalte innlegg

Jeg har en Packard Bell Compasseo 600 som har forsøkt å ta livet av meg et par ganger (prøver å lede meg opp på E18 i feil kjørerettning og litt forskjellig småsnacks). Compasseoen er derfor moden for forandring og planen er å bruke TomTom N6 lisensen til Looxen min (slapp av moderatorer, Looxen er nå fri for TTN6, lisensen skal brukes utelukkende på Compasseoen) og altså legge inn TomTom på den.

Compasseoen er nå unlocket og kjører Win CE 5.0 ved oppstart (videoavspilling med TCPMP 0.72 beta gjør seg forresten glimrende :D ). TomTom er nå installert og det starter, MEN: Fikler meg igjennom valg av ymse greier (brukshånd, klokke, stemme osv) og når jeg kommer til valg av kart kommer bare "Ingen kart funnet!" opp og valget jeg har derfra er "fullført" som lukker TomTom.

Kartet mitt ligger under /storage card/ , CurrentMap.dat ligger under /My Documents/TomTom/ og resterende filer er installert som normalt.

Er det noen har vært borti "Ingen kart funnet" på TomTom på pda og som har noen løsningsforslag?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...