Joachim_F Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Å være ond kan faktisk være temmelig hyggelig, i alle fall i Overlord. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 God anmeldelse, god karakter. Overlord får meg til og smile der jeg sitter for meg selv og nerder, noe som skjeldent skjer. Kongespill! Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Elsker overlord, finner meg selv i å bare plyndre og drepe i Spree istedenfor å sloss mot dverger og andre onde dyr....kansje derfor jeg ikke kommer meg så langt?? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 elsker dette selv, tror jeg har spilt det ca. 5timer daglig Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Man blir hekta;) Meget bra spill. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg må spille dette litt mer, har ikke hatt så mye tid grunnet det fine været. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 kjøpte dette på PC etter jobben på Fredag. Kom hjem og installerte det og gledet meg (hadde prøvd demoen på 360), men desverre så hakket og lagget spillet noe grusomt. Jeg kunne ikke sloss og jeg kunne nesten ikke bevege meg uten at det stoppet opp helt. Litt spesielt på en maskin med disse specs: Intel core 2 duo E6400 GeForce 7950gx2 1gb 2gb RAM etc. etc. har helt oppdaterte drivere og alt. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Prøvde demoen og var sjarmert fra første sekund. Ah... Det var en god følelse å slå løs på den gnomen av en narr som prøvde provosere deg i tutorialen Lommeboken ligger nå løst i lommen Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 kjøpte dette på PC etter jobben på Fredag. Kom hjem og installerte det og gledet meg (hadde prøvd demoen på 360), men desverre så hakket og lagget spillet noe grusomt. [snip] Dette merket jeg også, men det er et typisk symptom på at spillet ikke har affinitet til en kjerne. Åpne Taskmanager (CTRL+ALT+DEL), finn prosessen til Overlord og hak av for affinitet til en kjerne - se om det hjelper? Ellers er jeg glad for at jeg kjøpte Overlord. Mye moro med ondskap og plynding! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nei nei Joachim, hva er det du gjør! Med slike anmeldelser så er det vanskelig å holde seg unna spillet og jeg som har lite penger Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har Gforce 7800 og Spillet kjører nydelig (uten anti lasting). kontrollen på pc er vanskelig men og drepe hobbitser gjør alt mye bedre. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har drept han rullende fyren men hvordan skal man egentlig drepe han ? Anbefales Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Dette spillet er meget bra,lett å bli hekta ja..evil rules Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Synes dette ser morsomt ut - likte også demoen, så dette blir nok et snarlig kjøp som avveksling fra Forza 2 på eventuelle regnværsdager i sommer Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Bah! Likte ikke denne anmeldelsen! Får meg til å bruke masse penger.. får se hva det blir til i morgen.. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 God anmeldelse, var også en god demo. Får bare mer og mer lyst til å løpe på butikken i morgen. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Fantastiskt spill! En blanding av Fable og Dungeon Keeper Endret 2. juli 2007 av Alexander Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 kjøpte dette på PC etter jobben på Fredag. Kom hjem og installerte det og gledet meg (hadde prøvd demoen på 360), men desverre så hakket og lagget spillet noe grusomt. [snip] Dette merket jeg også, men det er et typisk symptom på at spillet ikke har affinitet til en kjerne. Åpne Taskmanager (CTRL+ALT+DEL), finn prosessen til Overlord og hak av for affinitet til en kjerne - se om det hjelper? Ellers er jeg glad for at jeg kjøpte Overlord. Mye moro med ondskap og plynding! 8986256[/snapback] Er det ikke slikt man burde slippet den dag i dag? Man får jo knapt kjøpt enkeltkjerner mer... AtW Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har drept han rullende fyren men hvordan skal man egentlig drepe han ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=789279&hl= Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Fantastiskt spill!En blanding av Fable og Dungeon Keeper 8989429[/snapback] WTB Dungeon Keeper. DET var et kongespill. Håper de som har lisensen nå selger den til noen som vil lage spill nr 3. Men overlord var helt fantastisk spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg