levlex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (Amobil/New York) Det er ikke bare i media iPhone lager storm. AT&T og Apple opplever fullstendig kaos på grunn av den nye telefonen. Les mer Lenke til kommentar
t3 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt lei av dette iPhone hysteriet i nesten alle medier på nett. På Amobils førsteside ligger det i øyeblikket 7 av 17 saker som omhandler denne telefonen som kanskje ikke kommer til Norge og Europa en gang. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg får vondt i hode av iphone... kan vi slutte å skrive om det? Skjønner ikke at folk på liv og død vill ha en telefon som koster mere enn tven og pcen koster tilsammen Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Vi prøver så godt vi kan :!: Så skal vi se om vi klarer å la være å skrive om iPhone i dag. Det er nok flere som begynner å kjenne det... Mvh Marius Valle, nyhetsleder. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) «Og om ikke det var nok så sliter mange iPhone-kunder med å aktivere telefonen sin. På grunn av iPhone sin særegne aktiveringsløsning, der du registrerer deg via iTunes, bruker AT&T opptil flere dager på å aktivere nye telefoner. Er du heldig slipper du unna med et par timer.» og maciotane som saut over den enkle aktiveringa i Windows. Dei kan nok gle seg til å aktivere iPhonen Endret 2. juli 2007 av PosteMonopolet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Leste akkurat på gizmodo at iPhone har solgt rundt 500 000 på 3 dager. Ikke verst det. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Etter den artikkelen der så frister ikke den telefonen noe særlig lengre.. Uten MMS og 3G, og dårlige taster, ikke mulighet for installere programvare og at det ikke går an å sende filer via blåtann så er telefonen helt uinteressant for meg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Altså den er litt tøff... men hva skal man med ett monster av telefon? når man for 1600kr får en telefon med mp3, 2mega pixel kamera, 3g, videotelefoni, minnekort +++++++++++ og viss du går på skrothuagen så finner vi blant annet telefoner med edge og mms O.o Må ikke glemme at nokia hadde edge i de fleste mobiler i mange år nå... Også får apple det nå :-O kjempe nytt Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (...)Må ikke glemme at nokia hadde edge i de fleste mobiler i mange år nå... Også får apple det nå :-O kjempe nytt 8985573[/snapback] ? Selvsagt får ikke Apple det før nå, de har jo ikke kommet med noen telefon før nå! Hvor skulle Apple gjort av EDGE-teknologien sin for tor år siden, for eksempel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg