abene Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Når Microsoft lanserte Windows Vista Ultimate brukte de "Extras" som lokkemat - et halvt år senere er det foreløpig levert kun 3 "Extras". Les mer Lenke til kommentar
moscito Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Dette er teit av MS . Hva er da vitsen med å ha de "extras"? Det er jo bare lokke mat og da er tull. Ja man får med alle ting på Ultimate, men det burde være noen flere spesielle ting bare til Ultimate, og ikke de andre. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Og jeg har ikke fått mulighet til å installere DreamScenes engang. Finnes i ikke i oversikten over Extras. Men dama er bitt av pokerbasillen, og har byttet ut Xp's edderkoppkabal med Texas Hold'Em. Virkelig verdt 4000kr. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Yay. «For bare noen småkroner ekstra får du ytterligere bloatware med på kjøpet! Akkurat slik som på en Mac!» Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg bryr meg ikke så mye disse "Extras" selv om jeg har Ultimate, men er helt enig i at MS ikke har levert stort på denne fronten. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det var da tydelig at dere ikke fikk med dere den lille skriften på pakken : Ultimate extras : Litt ekstra penger til utviklerne fra fanbasen! Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Får egentlig veldig gimmic-følelse av hele "Extras"-opplegget. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Alle disse versonene synest jeg er noe tull. En hjemme verson og en full verson, men de tjener vel litt ekstra. Jeg meg er det bare ultimate som er interessant, vil ikke ha noen Mikke Mus verson. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 greit med mikke mus versjon, problemet er at de i tillegg har langøre, langbein og vennene, lilleulv, onkel skrue og donald duck versjoner ... blir stressa jeg når jeg skal se på hva jeg skal foreslå til folk. Uansett hva du velger så er det noe kvakkerakk med de. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Like greit, personlig synes jeg det er tålige med slike ekstraprogrammer som kun er tilgjengelige til en versjon. AtW Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Du mener sikkert "tåpelige" sant ATWindsor? Uansett, jeg er helt enig. Disse varene har ikke blitt levert og det er elendig fra MS sin side. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Får egentlig veldig gimmic-følelse av hele "Extras"-opplegget. 8985756[/snapback] Får egentlig en veldig gimmick-følelse av hele Vista-opplegget... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Får egentlig veldig gimmic-følelse av hele "Extras"-opplegget. 8985756[/snapback] Får egentlig en veldig gimmick-følelse av hele Vista-opplegget... 8986686[/snapback] Ehm.. Jaja. Gidd ikke å ta en slik diskusjon opp igjen. Jeg er mer fornøyd med Vista enn jeg har vært med noe annet OS. Mer vil jeg ikke diskutere. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Slapp av. Det kommer sikkert en (eller skal man gjette på to) nye, eksklusive Ultimate Extras tilpasset din digitale livsstil sammen med Service Pack 1. La meg gjette: denne gangen får man nok et "dødskult" Ludo-spill, sammen med noen fete bokmerker til IE7 med ting og tang perfekt tilpasset din digitale livsstil og en eksklusiv publikasjon om tips til hvordan Windows Vista Ultimate-brukere kan forbedre sin digitale livsstil gjennom å oppgradere til Windows Vista Ultimate Ultimate, som skal komme i 2009 ved å betale en liten sum, til tilbudspris for Ultimate-eiere, selvsagt. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 For å få ned beta versjonen av Dreamscenes så må man først laste ned den Engelske språkpakken til Vista Ultimate Norsk. Etter den Engelske språkpakken er installert så vil man få opp DreamScenes i LiveUpdate. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 takk ocmax. Håper bare ikke det norske blir borte nå... 259mb! ugh. Lenke til kommentar
DJ_DiABlo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei! Eg lurer på en liten ting... Med ultimate engelsk versjon, kan man da laste ned en norsk språkpakke? Eventuelt hvor? =\ Lenke til kommentar
DJ_DiABlo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Gjennom Windows Update! 8993023[/snapback] Blir hele windows med norsk språk da? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Gjennom Windows Update! 8993023[/snapback] Blir hele windows med norsk språk da? 8993226[/snapback] Om du laster ned språkpakken så kan du gjøre hele Windows til Norsk ja. Når det gjelder å få dreamscenes lastet ned på Norsk Vista Ultimate så er det nok at man laster ned den Engelske språkpakken og installerer den. Windows vil fortsatt være på Norsk og man trenger ikke gjøre noen endringer. Men språkpakken må altså være installert for å få Dreamscenes beta gjennom live update. Språkpakken må heller ikke avinstalleres etter man har installert dreamscenes. Har prøvd det, og da funker ikke dreamscenes lengre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå