Gå til innhold

Et MEGET godt år for Nintendo (Gamecube), and MORE to come!

Nexxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare for å få en ting helt klart her. GC har ikke solgt mer enn Xbox

Selv om Toyota Corolla selger mer enn Mercedes 500 SEL betyr ikke det at Mercedes ikke er en bedre bil enn Toyota. GC er konge uansett om den selger mer eller mindre enn X-box :D

Nettopp. Du har skjønt det! Gratulerer!! Akkurat det samme kan jeg si om PS2. Det overgår min forstand at den i enkelte land selger 10 X så mye som GC og Xbox. Det er snakk om mye hype her, og at folk kjøper det som er "kult"!

alle folk kjøper den konsollen de synes er best. ingen kommer i en butikk og spør etter den dårligste eller den kuleste konsollen :D . det eneste som betyr noe for meg på en konsoll er spillene, jeg liker ps2 best fordi den har flest spill jeg liker, jeg liker n64 bedre enn xbox og ps1 fordi den har spill jeg liker. jeg kjøper den beste konsollen, men det er ikke nødvendigvis den som er "raskest" og har flest harddisker, har innebygget wap og faks og annet dritt, det er den jeg liker spillene til siden spillene er det eneste som betyr noe. jeg synes det er trist at xbox-fanboyene (de som kjøper xbox pga boxen og ikke pga spillene) ikke skjønner det, de står på sitt og sier man må være idiot for å kjøpe noe annet enn xbox som er dagens raskeste eller nest raskeste konsoll. for eksempel duvaland som er ett bra eksempel på de fleste fanboy symptomer.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du El_Polla/Evil_Snowman påstå at vi kjøper Xbox bare for Xboxens skyld? Hvordan kan du påstå at vi ikke liker spillene til Xbox. Jeg har 18 spill til Xbox og alle synes jeg er topp spill. Jeg har 3 til PS2. Konklusjonen kan du komme opp med selv.

Det virker som om alle de som ikke har Xbox (eller hater MS) bruker de argumentene som du kommer med over. Dere får det til å høres ut som om det er negativt at Xboxen har fler muligheter enn de andre konsollene. Det blir for dumt. Det er ingen hemmelighet at den har en stor fordel fremfor konkurentene på akkurat dette området, men det vil ikke si at henger etter på andre områder. Jeg vil si at du har en svært sær smak, hater spill, eller hater MS hvis du ikke finner en del Xbox spill du ikke kunne tenke deg å teste ut.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du El_Polla/Evil_Snowman påstå at vi kjøper Xbox bare for Xboxens skyld? Hvordan kan du påstå at vi ikke liker spillene til Xbox. Jeg har 18 spill til Xbox og alle synes jeg er topp spill. Jeg har 3 til PS2. Konklusjonen kan du komme opp med selv.

Det virker som om alle de som ikke har Xbox (eller hater MS) bruker de argumentene som du kommer med over. Dere får det til å høres ut som om det er negativt at Xboxen har fler muligheter enn de andre konsollene. Det blir for dumt. Det er ingen hemmelighet at den har en stor fordel fremfor konkurentene på akkurat dette området, men det vil ikke si at henger etter på andre områder. Jeg vil si at du har en svært sær smak, hater spill, eller hater MS hvis du ikke finner en del Xbox spill du ikke kunne tenke deg å teste ut.

Så du inrømmer at du er X-Box fanboy?

Lenke til kommentar

Hei evil_snowman/el_polla/donkey kong (+ de andre navnene dine). Jeg har et Par ganger tidligere redegjort for min turnering i konsolldebatten, hvordan du (mis)tolker det (og ikke minst mye annet) får være din sak. Jeg anser en slik debatt som svært meningsløs, spesielt med tanke på at det kommer fra en jeg anser som har absolutt null troverdighet. Jeg anser altså dette som avsluttet fra min side, men jeg vil ha meg frabedt antydninger om det du åpenbart sikter til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...