Nexxi Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Problemet for microsoft med xbox, i forhold til sine to hoved konkurrenter på konsoll-markedet har uten tvil vært Japan. Xbox yhar solgt veldig dårlig her... Merkelig egentlig. Japanske konsoller og tv'r selger bra i USA og europa, men omvendt er salgstallene lave... Vel, det er en grunn til at mange spill ikke kommer lengre enn til Japan, eller omvendt. Det er vel ingen spill på Xbox som er typisk "japse" spill, bortsett fra DoA? Er det vel.. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Bare for å få en ting helt klart her. GC har ikke solgt mer enn Xbox Selv om Toyota Corolla selger mer enn Mercedes 500 SEL betyr ikke det at Mercedes ikke er en bedre bil enn Toyota. GC er konge uansett om den selger mer eller mindre enn X-box Men jeg legger gladlig til følgende; selv har jeg GC og digger den, men det betyr ikke at X-box og PS2 ikke er bra konsoller for det er de helt sikkert. De ble nå bare slik en gang at GC kom til meg først :wink: Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Panzer Dragoon Orta, True Fantasy Online, DoA Ex, Ninja Gaiden, N.U.D.E. Sikkert fler, men de har en jaevla sær smak. Se på topp 10 listen. Ikke ett spill som jeg synes ser spennende ut. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Bare for å få en ting helt klart her. GC har ikke solgt mer enn Xbox Selv om Toyota Corolla selger mer enn Mercedes 500 SEL betyr ikke det at Mercedes ikke er en bedre bil enn Toyota. GC er konge uansett om den selger mer eller mindre enn X-box Nettopp. Du har skjønt det! Gratulerer!! Akkurat det samme kan jeg si om PS2. Det overgår min forstand at den i enkelte land selger 10 X så mye som GC og Xbox. Det er snakk om mye hype her, og at folk kjøper det som er "kult"! Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Jc-g, hehe fornøyd? Du kan på ingen måte bevise enda at Xbox har solgt mer i EU, det som er sagt nå er at Nintendo har solgt mest, det får vi tru til det motsatte er bevist.. å uansett, du gir intrykket at Xbox har solgt så vannvittig mye mer en GC i europa, og hvis, HVIS det viser seg at Xbox har solgt mer.. så er det ikke snakk om mange konsollene uansett. Men det var et godt poeng over her, med de bilene Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg må innrømme at jeg tviler litt på at X-box kan ha solgt mer enn GC i Europa siden det bare er en måned siden Microsoft skrøt over at de solgte fler spill i Europa(Noe som tilfeldigvis skjedde etter at de lanserte diverse X-box pakker hvor man får X-antall spill med... hmmm). Men... hvis det er noe muffins med Nintendos pressemelding kan man nesten garantere at Microsoft vil lage sin egen pressemelding før uken er slutt(Siden Microsoft konsekvent har vært hyppigst i "skryte-krigen"). Så vi får vente og se. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Når det gjelder de "nye" konsollene GC å Xbox, iforhold til hvor lenge dem har vært på markede fremfor PS2, syntes jeg GC og Xbox har et MYE bedre utgangspunkt. Egentlig.. Men folk som eier GC å Xbox kan ikke si at folk kjøper PS2 for det mainstreamen gjør det, for ingen tvil om at det er en utrolig konsoll, slik som alle andre.. grunnen til at jeg poster mye Gamecube rettet stoff her, er rett å slett fordi dette forumet kryr av Xbox lovers, og mennesker som liker Xbox fordi den har best spill i dems sjanger.. Sånn som når jeg skrev denne posten, så kommer det 3 stk med engang, "gamecube, suger" "barnslig", det opplever jeg ikke i den grad på andre forum. Kanskje fordi, det kunne vært en tanke å delt opp konsoll i PS2,GC,Xbox og kanskje en generell del, så slipper vi alt det maset.. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Panzer Dragoon Orta, True Fantasy Online, DoA Ex, Ninja Gaiden, N.U.D.E. Sikkert fler, men de har en jaevla sær smak. Se på topp 10 listen. Ikke ett spill som jeg synes ser spennende ut. Kommer bare på JSRF i farta... Japanske spill betyr som regel kvalitet mener nå jeg. Noen sinne tatt dere tid til å sammenligne antall bugs og designfeil i vestlige spill kontra japanske f.eks? Noen spill er mer sære enn andre, men de gjør dem bare mer spennende. De fleste spilla fra USA er så kjedelige. Det går bare i svulmende muskler og svære gunnere. Japanere har mer sans for estetikk. Mye kulere med svulmende roboter og svære gunnere, hehe. Hvilken topp 10 liste? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 ...skjønner deg godt forresten Quaker. Har ikke NGC sjøl, men har stor respekt for Nintendo. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har forresten akkurat hørt at Animal Crossing ikke kommer til Europa. Too bad... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Animal Crossing er annonsert i Europa også, siden salget i USA gikk bedre enn forventet. Eneste problemet er at Nintendo insisterer på å ha alle spillene sine perfekt lokalisert og oversatt, og det vil ta lang tid med Animal Crossing(Mye tekst, til mange språk). Forhåpentligvis kommer det mot slutten av året. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 http://spong.com/x?art=4195 Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Lukter rykte... men det kan jo være... hvem vet? Men her er i alle fall et annet rykte... http://www.n-gamer.com/modules.php?name=Ne...article&sid=137 Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Ja, bare et rykte da. Håper Europa får AC til slutt. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Det er et faktum at Animal Crossing kommer til Europa, det kunne jo egentlig vært spådd, også det. Er nok en liten stund til det kommer, men i løpet av 2003, ja. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Den er dritt stilig, på størrelse med en sigarett pakke. *Glede seg* Kan ikke helt se meningen med å glede seg til en spillemaskin med en 1" tommes skjerm? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Product no. 3 og Killer 7 ser lovende ut. Snart blir jeg vel nødt til å anskaffe meg GC også. Argh... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Lukter rykte... men det kan jo være... hvem vet? Men her er i alle fall et annet rykte... http://www.n-gamer.com/modules.php?name=Ne...article&sid=137 Her er en link til en tråd om AC på EdgeForum. http://forum.edge-online.com/viewtopic.php...der=asc&start=0 Ser ikke ut til at noen vet helt sikkert hva som skjer ennå. Kan være verdt å følge med på... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Den er dritt stilig, på størrelse med en sigarett pakke. *Glede seg* Kan ikke helt se meningen med å glede seg til en spillemaskin med en 1" tommes skjerm? Hum vet ikke jeg.. men de fleste i verden eier en GBA... sånn litt overdrevet.. Og det er sånn du slår opp, hvis du surfer rundt finner du bilder av den.. Dritt stilig.. Og skjermen på denne er noe større en GBA sin, med LYS inne i skjermen, ikke vanlige baterier, men oppladbare, slik som en mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå