Nexxi Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jaja folkens jeg vil si at dette har vært et glimrende år for Nintendo på alle måter. Det viste seg at Nintendo gikk ut av året foran Microsofts Xbox. Da gamecube har solgt 1.5 mill ca. mens Xbox rett bak med 1.4 mill. Hvis vi ser på gameboyen, ja da er det ikke noe tvil.. jeg trur alle har en gameboy i huset... enten det er en yngre bror eller deg selv.. Uten tvil den konsollen som selger "mest" her i verden Idag ble det også annonsert en nye gameboy, så litt rundt på spille sider så finner dere info om den.. det er en GBA med nytt desig og lys. Den er dritt stilig, på størrelse med en sigarett pakke. *Glede seg* Nintendo selger også konsollene sin med godt overskudd, bare for å legge til det. Så går vi inn i 2003 da folkens, å dette året, blir enda bedre! Uten tvil. Zelda kommer allerrede 3 mai, i europe som faktisk er veldig overaskende.. ifor hold til at det nesten bare er 1 månde etter det kommer i US. Jeg skal ikke nevne nå alt vi kan se frem til i 2003, men etter torsdagen, hvor Nintendo skal holde en meget stor presse konfreasne i New York, hvor en del nye ting vil bli sagt.. så da kan vi jo gå inn på det.. Så hva syntes dere.. har Gamecube gitt dere mye morro!? Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Enig med lykkeliten. Nei Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå må dere ikke være så negative da, se på det som er positivt. Jeg syntes forresten Gamecube er en flott spillemaskin. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Meget mye morro... uten tvil. Og nå har Nintendo annonsert at Mario Kart kommer før jul i Europa, så med det, Metroid Prime, Zelda, og Final Fantasy:CC blir det nok mye mer morro i år. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Game Cube er en topp maskin... Gleder meg til Zelda!!! Spillet overgår det meste innen cell-shading Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Cell Shading er en artig ny vri på spill det. Men jeg syntes som også ca 99% av alle Zelda fans syntes at det nye spillet burde absolutt vært normal 3d som spilla på n64. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det var mye om og men da Link ble vist for første gang. Nintendo har endret Link litt etter fansens vilje. Jeg tror nok at de aller fleste kommer til å like den nye stilen. Hvem vet kanskje det blir ekte 3D i neste kapittel!?! :wink: Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Det har tatt litt tid venne seg til cell shadinga i Zelda ja, men jeg trur ikke det er noe problem trur faktisk det blir veldig bra. Cell shading er jo en type grafikk det på en måte ikke er noen "feil" om dere skjønner.. Så har det på ingen måte blitt slaktet, bare sammenlignet med Zelda OoT - og vidre ført det.. Så gud jeg gleder meg, siden Zelda OoT for meg er tidenes beste spill, jeg vet mange deler samme meningen.. kanskje ikke her (hva vet jeg) men verden over. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Ekte 3D? Det er føkkings ekte 3D... og jeg tror aldri det var snakk om at 99% av Zelda fansen var mot det... det var nok bare et par pre-pubertale amerikanere med egne web-sider. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 De to siste Zelda spillene er kanskje de aller beste i serien... Stemmer det at det ikke blir grafikk feil (på samme måte ihvertfall). Det som virkelig er bra i Wind Walker er animasjonene og den enorme verdenen som det tar ca. 10 min. i ta seg gjennom 8) Personlig så har jeg ikke spilt ett eneste Zelda spill. Har bare sittet med en kamerat og hjulpet han... Men etter jeg skaffet Star Fox Adventures vart jeg hektet på den type spill. Regner med at jeg kommer til å digge Zelda. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Når vi snakker om neste år så kan jeg jo legge til at Resident Evil 0 kommer, for de som liker serien, personlig elsker jeg Resident Evil spillene, og etter å fullført Resident Evil 0, vil jeg si at det er et av de bedre i serien. Starfox adventures, bygger mye på samme gameplay prinsippet, i form av kontroll, og dette med meny snarvei knappene osv.. men Zelda er en i en helt annen klasse, selv likte jeg Starfox kjempe godt, MEN Zelda er så mye bedre.. så ja du kommer til å DIGGE Zelda Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Nintendo får et godt år med titler som Resident Evil, Zeldam Metroid, Final Fantasy(med tiden) og Mario Kart... Gled dere Game Cube eiere! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Ekte 3D? Det er føkkings ekte 3D... og jeg tror aldri det var snakk om at 99% av Zelda fansen var mot det... det var nok bare et par pre-pubertale amerikanere med egne web-sider. Den slags 3D vi ellers er vant med, hvis du skjønner..... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Cell Shading er uten tvil EKTE 3D, faktisk så er det en mere krevende grafikk type en fotorealistik grafikk også. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Den slags 3D vi ellers er vant med, hvis du skjønner..... Jada, jada... jeg skjønner.... ville bare være vanskelig... Personlig synes jeg den nye stilen virker langt mer spennende og passende til et Zelda spill enn den "gamle", og man må jo ikke glemme at LoZ:OoT var rimelig karikert til tider. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jaja folkens jeg vil si at dette har vært et glimrende år for Nintendo på alle måter. Det viste seg at Nintendo gikk ut av året foran Microsofts Xbox. Da gamecube har solgt 1.5 mill ca. mens Xbox rett bak med 1.4 mill. Bare for å få en ting helt klart her. GC har ikke solgt mer enn Xbox. I pressemeldingen til Nintendo oppgir de tallet 1,5 millioner konsoller, uten å komme med noe bevis for det (tredjeparts analysefirmaer som NPD, ScreenDigest, Chart Tracker etc). Bare for å ha sagt det. Nintendo ble i 1996 tatt for å ha fusket med salgstallene til N64. De sa konsekvent at den hadde solgt mer enn den egentlig hadde gjort. Når de da sammenligner "salgstallene" sine med Xbox sine, så bruker de ikke salgstallene til Xbox (for de har ikke blitt offentliggjort ennå), men heller salgsanslagene for Xbox. Dette er kalkyler som ble gitt av diverse analysefirmaer for mange måneder tilbake. Xbox har solgt mye mer enn forventet på alle kontinenter, med unntak av Japan. Xbox selger signifikant mer enn GC i USA, Australia, Canada, Tyskalnd, Frankrike, Spania, Danmark og England. Det er disse landene jeg har sett salgstall fra. Det er derfor helt latterlig å tro at GC selger mer enn Xbox totalt sett. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Etter det jeg husker så skrøt MS at de hadde solgt ca. 4 mill. X-box konsoler... vet ikke om det er på verdenbasis eller USA,Europa osv... Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Etter det jeg husker så skrøt MS at de hadde solgt ca. 4 mill. X-box konsoler... vet ikke om det er på verdenbasis eller USA,Europa osv... Det er 6 måneder siden. Nintendo og Sony kommer også med pressemeldinger om hvor mye de har solgt. Tror du skal være forsiktig med å kalle dette skryting. Et selskap er pålagt overfor aksjonærene å si hvordan det går med salget av produktene sine, så dette er nok helt vanlig. MEN man må kunne legge noe til grunn for tallmaterialet sitt. I USA er de åpenbart strengere på dette enn i Japan. Microsoft legger alltid ved dokumentasjon for salgstallene sine. Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Problemet for microsoft med xbox, i forhold til sine to hoved konkurrenter på konsoll-markedet har uten tvil vært Japan. Xbox yhar solgt veldig dårlig her... Merkelig egentlig. Japanske konsoller og tv'r selger bra i USA og europa, men omvendt er salgstallene lave... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå