Zappza Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei! Lurer ganske så enkelt på om Creative X-Fi ExtremeMusic har S/PDIF Out? Har søkt litt på google, og sett på Creative sine sider og der står det bare at det er mulighet for å få S/PDIF In ved hjelp av en ekstra brakett eller noe sånt. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Onjekajina Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei! Lurer ganske så enkelt på om Creative X-Fi ExtremeMusic har S/PDIF Out? Har søkt litt på google, og sett på Creative sine sider og der står det bare at det er mulighet for å få S/PDIF In ved hjelp av en ekstra brakett eller noe sånt. Tusen takk for svar! 8985100[/snapback] Lurer fælt på det samme, men sitter værre i det....har kjøpt det j*vla kortet og får ikke noe lyd fra S/PDIFen via sånn Creative Digital I/O module. Gratulerer med dagen Creative, lage kort med tittel Music når det ikke går ann å høre en dritt på det. fiiiint. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Joda, kortet har S/PDIF Out, du må bare gå inn på egenskapene på høytalerne (de vanlige, ikke Digital Output) og gå på fanen "Custom" og huke av for "Enable Digital IO" da funker det. Deaktiverer seg hver gang i jeg restarter da. I XP skal det visstnok funke gull, men i Vista må du gjøre det på denne måten. Lenke til kommentar
abbor Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Men ja, man må kjøpe en digital I\O modul til ca 140kr... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=320935 syns de kunne lagt ved den når kortene averteres med digital inn ut... Noen som vet hvordan\\om det går å få 5.1 signaler ut fra disse kortene? jeg klarer det ikke , kun med analoge kabler, ikke med digital:( Prøver å koble kortet til en pioneer forsterker uten hell Lenke til kommentar
BillyPilgrim Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Fungerer fint hos meg med I/O-modul. Bare husk å aktivere SPDIF både i Creative-konfig og i avspilleren. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Funker helt fint for min del uten Digital I/O modulen. Jeg bruker bare en 3,5 jack -> RCA x2 kabel. Skal gå helt fint å få 5.1 signaler ut fra kortene, så lenge du har XP, har du Vista så har ikke Creative fått det til enda =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå