GrandMa Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei. Jeg har spilt en del Age of Empires 3 på denne dataen og nå skulle jeg gjerne hatt det over på en annen data ettersom jeg skal bytte PC. Det eneste problemet er at jeg ikke har CD-ene lenger. Derfor må jeg få AOE3 over på en CD ettersom den nye dataen brukes av flere personer slik at jeg ikke kan installere så mye programmer og slikt (som feks Deamon Tools). Noen som har peiling på hvordan jeg kan få dette til? Har jo som sagt spillet på PC-en så da trenger jeg vel ikke alle filene? Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det går sikkert greit å "låne" CD'ene et sted. Du har jo tross alt serie-nummeret. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Det går sikkert greit å "låne" CD'ene et sted. Du har jo tross alt serie-nummeret. 8985131[/snapback] Joda, men jeg kan jo ikke bruke Deamon Tools så det blir vanskelig å bruke de nedlastete CD-ene. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Er ikke dette litt utenfor rettningslinjene ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Er ikke dette litt utenfor rettningslinjene ? 8986575[/snapback] sant så sant. tror vi setter en strek for videre diskusjon her. ----------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg