Uncas Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Har hatt problemer med at data'n ikke vil starte når jeg har flytta data'n i lang tid nå. Det tar endel tid før maskina vil starter, men alt jeg trenger å gjøre er å vente hehe. Nå plutselig virker det ikke som den klarer å levere nok strøm siden jeg ikke får starta pc'en i det hele tatt med lydkortet i lenger. Fikk tips fra en dataekspert om at det sansynligvis var kondensatoren(kan ha huska feil ord) i strømforsyninga som er gåen og jeg må skaffe ny. Noen som kan bekrefte dette? Og i tilfelle; kan jeg skade delene i pc'en min (harddiske, skjermkort etch) ved å fortsatt bruke den fram til jeg har fått meg ny PSU? PSU'en er en bzerk 500W greie. edit: Vet ikke om jeg var klar nok. Data'en starter normalt så lenge jeg ikke tar ut strømkontakten. Tar jeg ut strømkontakt (når jeg flytter pc'en etch) , må den stå i endel tid før den vil starte. Endret 2. juli 2007 av Uncas Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har hatt problemer med at data'n ikke vil starte når jeg har flytta data'n i lang tid nå. Det tar endel tid før maskina vil starter, men alt jeg trenger å gjøre er å vente hehe. Nå plutselig virker det ikke som den klarer å levere nok strøm siden jeg ikke får starta pc'en i det hele tatt med lydkortet i lenger. Fikk tips fra en dataekspert om at det sansynligvis var kondensatoren(kan ha huska feil ord) i strømforsyninga som er gåen og jeg må skaffe ny. Noen som kan bekrefte dette? Og i tilfelle; kan jeg skade delene i pc'en min (harddiske, skjermkort etch) ved å fortsatt bruke den fram til jeg har fått meg ny PSU? PSU'en er en bzerk 500W greie. edit: Vet ikke om jeg var klar nok. Data'en starter normalt så lenge jeg ikke tar ut strømkontakten. Tar jeg ut strømkontakt (når jeg flytter pc'en etch) , må den stå i endel tid før den vil starte. 8985070[/snapback] List opp all hardware du har, ikke minst hvilket hovedkort! Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Detta er hardwaren min: bZerk 500W PSU BZ500W812BR Corsair TwinX2048-3500LLPRO Asus A8N-SLI/Premium POV GeForce 7800GTX AMD Athlon64 X2 4400+ 2x hitachi 250GB disker WD Raptor 150GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå