Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe 64bit home premium?

Anbefalte innlegg

Å betale 4600kr for retail av VISTA ULTIMATE er uaktuelt. Jeg vil ha HOME PREMIUM.

Si ifra hvis dette er feil, men hvis jeg så absolutt vil ha 64bit versjon av HOME PREMIUM så må jeg gjøre følgende:

1: Kjøpe 32bit Home Premium fra komplett.no

2: besøke microsoft.com

3: bestille enda en ny utgave av Home Premium, denne gang i 64bit dog for en billigere penge

Veldig tungvindt, setter pris på det vis noen tipser meg om det er mulig å kjøpe en 64bit versjon av Home premium direkte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å betale 4600kr for retail av VISTA ULTIMATE er uaktuelt. Jeg vil ha HOME PREMIUM.

Si ifra hvis dette er feil, men hvis jeg så absolutt vil ha 64bit versjon av HOME PREMIUM så må jeg gjøre følgende:

3: bestille enda en ny utgave av Home Premium, denne gang i 64bit dog for en billigere penge

Veldig tungvindt, setter pris på det vis noen tipser meg om det er mulig å kjøpe en 64bit versjon av Home premium direkte.

8985062[/snapback]

Når det gjelder Ultimate Retail, så ligger 32bit og 64bit på samme DVD. Er du sikker på at dette ikke gjelder Home Premium også?

Lenke til kommentar

8985062[/snapback]

Når det gjelder Ultimate Retail, så ligger 32bit og 64bit på samme DVD. Er du sikker på at dette ikke gjelder Home Premium også?

8987051[/snapback]

fant ut at når man kjøper andre utgaver enn ultimate, så følger det med en såkalt voucher. denne forteller deg hvordan du kan bestille 64bit versjonen av f.eks home premium mot at du betaler porto/gebyr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...