onkel Punjab Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Ved installasjon av XP (prøvd sp1 og sp2 på 2 ulike CDer) på sata raptor-disken min så får jeg feilmelding om at ulike .dll-filer ikke kan kopieres over på harddisken. Jeg har prøvd mange ganger og kopieringsprosessen klikker en plass mellom 2-4% hver gang. Hver gang er det en .dll fil. Jeg har brukt samme XP-CDen mange ganger før. Hard-disken min blir funnet av windows etter at jeg har installert drivere med floppy. Disse driverne fikk jeg ikke fra CDen som fulgte med, men fra ASUS sin hjemmeside. Noen som kan ha en anelse om hva som er galt? Det skal også nevnes at grunnen til formatering og reinstallasjon er at jeg fikk endel blåskjermer og trøbbel med XP. Jeg mistenker og frykter at Raptordisken min er ødelagt. Plz gled meg med håp om at det kan være noe annet -E- Hovedkort: ASUS P4S800D Endret 2. juli 2007 av onkel Punjab Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg er helt sikker at det er cdrom-en som ikke kan lese filene.. Prøve med en annen.. Når disken formateres mener jeg den sjekker og flagger ut områdene som er feil.. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hei, Har hatt disse problemer et par tre ganger - da var det minnet som var gale med. Du kan teste minnet med Memtest 86 Plus v.1.70 (scroll ned til til du ser screenshots - rett unna kan du d/l den boot-versjon der passer dig best) Kimmer Endret 2. juli 2007 av Kimmer Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 takk for forslag. Skal prøve ut begge idag Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg skiftet CD-ROM. Det førte til at installasjonen ble gjennomført og alt funket fram til jeg var ferdig med å velge regionale innstillinger osv. Så fikk jeg en blåskjerm og alt var lost. Nå kjører jeg den memorytesten og har til nå fått ca. 3 000 000 errors Jeg tror jeg kjører standardtesten som bare startet av seg selv når jeg bootet med den CDen i. Kommer ikke testen med en slags konklusjon eller noe tilslutt? Har kjørt test en time nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå