Tafsen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nokon som veit om det er lett å få seg jobb som bartender på ein uteplass i helgane i Oslo? Hadde hatt lyst å jobbe som det ved sida av studiene. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det er vel ikke det vanskeligste å få til, sett at du har bartender-kurs. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Har ikkje det enda, men har tenkt å ta det. Har du ein url til ein plass om eg kan ordne dette? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 OlaOlablakken: har du ikke noe bedre svar å komme med kan du spare deg for å svare. jeg vet at Alt om bar holder slike kurs. såvidt jeg vet holder de ganske høyt nivå på kursene sine. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Her gikk jeg, fint og greit kurs... men skillza kommer selvfølgelig med erfaring:: http://www.h-butler.no/ Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 OlaOlablakken: har du ikke noe bedre svar å komme med kan du spare deg for å svare. jeg vet at Alt om bar holder slike kurs. såvidt jeg vet holder de ganske høyt nivå på kursene sine. 8998922[/snapback] Vell,hvis han kan bruke en søkemotor,så finnes ALT av svar der...spar deg for slike kommentarer takk ! Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 OlaOlablakken: har du ikke noe bedre svar å komme med kan du spare deg for å svare. jeg vet at Alt om bar holder slike kurs. såvidt jeg vet holder de ganske høyt nivå på kursene sine. 8998922[/snapback] Vell,hvis han kan bruke en søkemotor,så finnes ALT av svar der...spar deg for slike kommentarer takk ! 9018734[/snapback] 80% av de som lurer på noe her på forumet har allerede sjekket google, kvasir etc. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Vell,hvis han kan bruke en søkemotor,så finnes ALT av svar der...spar deg for slike kommentarer takk ! hvis alle finner alt på google, hva synes du da vi skal med dette forumet egentlig... Endret 8. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå