Gå til innhold

Mer RAM, fra 1Gig til Ukjent størrelse. Hvor mye?

dolemite

Anbefalte innlegg

Hei,

har 1 gig av denne typen nå. Jeg kjører vista og resten av speccen min kan du se i siggen. Bortsett fra den labre prosessoren min tror jeg at 1gig RAM er for lite. Det følels hvertfall slik, men mye jobbing etc når jeg går ut av programmer og multitasker inn og ut av spill.

Jeg får inn sommer penger nå og sitter igjen med en liten slump etter mastercard-regning og ferier:) Ser at RAM er blitt mye billigere enn i vinter da jeg bestillte og tenkte jeg skulle oppgradere hvertfall rammen. Tenkte først jeg skulle kjøpe 1 gig til av samme type, men så så jeg at det BARE kostet 750 for 2x1gig av samme type. er vel ikke så mye forskjell på 2-3 men må da hjelpe litt? Eller skal jeg bytte ut hele greiea å kjøpe et sett med 2 gig rasker minne? og hvor mye vil jeg tjene på dette iht. spilling, når jeg er helt fersk på overklokking etc.

ble litt mye dette her, men håper noen kan hjelpe meg med hvertfall noe av dette:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God kveld\morgen

Hva med https://prisguiden.no/product.php?productId=71116 ?

Fin Vista upgrade. Vil også anbefale ny prosessor etterhvert, evt klokking:)

Aleks

8984967[/snapback]

den var ikke dum den:), men vel den koster jo 1400 mer enn den rammen jeg har fra før. vil 3-4 gig hjelpe så mye sammen med 800 mhz ram istede for 650 mhz ram hjelpe så mye? når jeg kjøpte rammen min i mars, var det noen som sa at gapet mellom pc5400 til 6400 var så lite at jeg ikke ville merke noe stor forskjell. og 1400 kr er jo litt penger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...