Cannabiskopen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Skal gå til innkjøp av en stor feit LCD skjerm som skal brukes på rommet mitt. Den skal brukes både som TV (Med TVkort i PCen) og PC skjerm. Så jeg har sett litt etter 26 ", og jeg ser at disse to skjermene ser bra ut. Men jeg lurer virkelig på hvem som er best til film, TVbruk og litt spilling. Acer AL2616W eller Acer AL2623W Prisen er jo nesten den samme, men er usikker på hva alt betyr. HDCP og sånt. Endret 2. juli 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
HAG Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 AL2616W er i "Value Line", her er teksten. AL2623W er i "Office Line", her er litt tekst om den. I konfigurasjon nederst på sidene kommer litt av forskjellen fram, "Value modellen" har 300CD lysstyrke mot 500 for "Office modellen" responstida er 6- og 5ms G-G og kontrast på 1000:1 og 800:1 (value - office). HDCP blir vel brukt for "koda" filmer for overføring, ser ut som disse Acer skjermene, som mange andre LCD skjermer tar i mot HDCP signal i DVI kontakten. Kikka på mitt X1950Pro kort og det kan sende HDCP på DVI kontaktene, får man en separat DVD spiller som takler HDCP er den kontakten ikke lik DVI ("HDMI"), men det fins løsninger med kabler som har en HDMI ende og DVI i den andre. Har planer om "feit" PC skjerm (24 - 27") litt med tanke på TV på PC'en, har lest endel om Dell sin 27", men den koster 9,5K på "salg", "litt" mer enn Acer sine 26" skjermer til rundt 7-7,5K, men Dell sine 24" og 27" tar inn super VHS, og komponent i tillegg til VGA og DVI(m.HDCP). Lenke til kommentar
HAG Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Fant en test (omtale) av 2623 skjermen her PCPro er kanskje vanskelige, er ikke registrert, men eg fant omtalen på sida over, kommer til registrering når eg klikker på linken Har sida oppe på PC'en i et annet vindu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå