Gå til innhold

SE W200i eller W300i

Anbefalte innlegg

jeg tenkte og kjøpe meg en ny telefon rettet mot litt musikk og ver liten.

Da leste jeg tester på Amobil.no og det står mellom 2 billig telefoner, w200i eller w300i.

Det jeg liker med w200i er at den er mindre og tynnere noe som jeg setter pris på da jeg vil ha den i lommen.

Men ser at det er dårligere skjerm og ikke blåtann på w200i, noe jeg egentlig ikke trenge da jeg vil heller ha en tynnere mindre telefon mot w300i.

Ut fra testen virke det som det var bedre lyd på w200i en på w300i, vet ikke om det er derfor det er en nyere modell, så w200i ser ut som en favoritt til nå.

Hva mener dere, ingen av di to telefonene har sikkert en superskjerm og kamera så det lille hakket som er bedre på w300i er egentligt ikke noe for meg da jeg vil ha telefonen så liten som muligt og bruke den til sms og mp3.

Edit:

Ser også folk klager på knappene til w300i at di er vanskelige og skrive og trykke på, så der kan også w200i stiller sterkere med gode myke knapper.

Håper på noen gode inslag her.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som w200i er et bra valg ja, men den har joystick. Det er litt risky å kjøpe en billigmodell med joystick da disse har en tendens til å bli ødelagt ganske fort.

Du bør se på Nokia sine 5200 og 5300, disse ligger i samme prisklasse som w300 / 200 (5300 er litt dyrere).

Jeg ville gått for 5300, koster bare et par hundringser mer. Der får du mye for pengene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...