Zash Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Heisan. Sommeren er kommet for fult, og behovet for å flytte seg utenfor rommet øker. Derfor var planen å skaffe seg et bærbart anlegg, for å få med seg lyden utfra rommet og ut i guds frie natur. Derfor lurte jeg på om noen her kunne anbefale noe bærbart anlegg til meg, rundt 2000 kroner... På forhåndt takk Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei:) Jeg vil anbefale Boomblaster fra Jvc https://prisguiden.no/product.php?productId=68749 Denne syntes jeg har god og fin lyd samtidlig som man kan spille ganske høyt.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er vel noe av det bedre av bærbar lyd ja. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Leiter etter bærbar lyd jeg og men bare bærbare høytalere til min lille trofaste iPod, helst ikke så store men bra lyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Denne saken er jo et av mange alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå