Engelien Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg og en kompis av meg kjeda oss på søndagen. Det resulterte til dette bildet: http://i13.tinypic.com/6aks5lh.jpg Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Mindre gress i forgrunnen og mer himmel, og toppen av huset hadde jeg foretrukket Den skyggen i forgrunn er litt forstyrrende. Ellers et artig og fint bilde! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det andre var mye bedre grunnet setting og nærhet. Her blir ting så fjernt at man egentlig ikke ser at det er samme person med en gang. Her ser det mer ut som om det er et idrettslag med knallhardt hårfrisyre-regime. Tanken på noe slik er jo morsom, det er desverre ikke dette bildet. Settingen er en av grunnene til at det andre gjør seg så bra, og settingen er også årsaken at man kommer nær nok til å se personen/e tydelig. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 vanvittig arti.. dette må bare settes på må prøve lista mi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Tøft, men det brenner ut en del plasser. (Skjorte, hus...) Men en god idê. Wiken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå