Gjest femaleguest Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 er det annerledes å ha sex med en som er omskjært? jeg driver nemlig på med en fyr og han er det. er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til situajonen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 er det annerledes å ha sex med en som er omskjært? jeg driver nemlig på med en fyr og han er det. er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til situajonen. Nei. Hva tenkte du at du skulle gjort anderledes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 til dere som er omskjert da dere var barn, av medisinske grunner: ser man at det er kuttet der og at forhuden er borte, eller bare er det ikke noe forhud å se der? Trur dette kan variere fra person til person, alt ut i frå kva som var årsaka til at ein blei omskore til å byrje med. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg ble omskjært som barn pga trang forhud. Jeg har aldri studert en annens penis så nøye, men jeg kan ikke tenke meg at det er så ulikt en normal penis med forhuden dratt tilbake. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 er det annerledes å ha sex med en som er omskjært? jeg driver nemlig på med en fyr og han er det. er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til situajonen. Hehe, det er ikke noen stituasjon i det hele tatt. Ha sex som om han hadde forhud! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Mener å ha lest/sett at Amerikanske jenter kvier seg for å ha sex med gutter med skinn på pølsa. Sannsynligvis pga hygiene(?)... Nei, på grunn av kultur og fordommer. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jadda_* Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Her ser du forskjellen: http://no.wikipedia.org/wiki/Mannlig_omskj%C3%A6ring Lenke til kommentar
Melodramatic Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har ikke ligget med en omskjært gutt, så jeg kan ikke snakke av erfaring. Men om jeg kommer over en (no pun intended) så vil jeg nok knapt registrere det. Eller, jeg ville vel kanskje studert den litt pga. nyhetens interesse, men thats it. Dere må jo ikke ha kompekser for noe sånt! Jenter liker kuk, uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå