kjell-inge Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 har formaterings-cden men får ikke til å formatere... :S det kommer en feil om at den ikke finner noen harddisker og at programmet ikke kan fortsette når jeg booter med windows cden, hva er galt ? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Har du sata harddisk? Hvis du har det, må du legge inn driver til disken. Når du starter formateringen, må du holde inne F6, så fortsetter den en stund, så får du spørsmål om du vil legge inn 3-parts driver. Driveren fulgte med hk(som regel) på en diskett. Endret 1. juli 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
kjell-inge Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 maxtor 6 b200mo scsi harddisk er det... Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 maxtor 6 b200mo scsi harddisk er det... 8984749[/snapback] Hm... I bios f.eks vil en s-ata disk stå oppført som scsi, men jeg går ut ifra at det er en s-ata disk du har. Kabelen er rød? Lenke til kommentar
kjell-inge Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) aner ikke... det er en kompis sin pc... men han trener en jævla nøkkel til å åpne sidekabinettet, så får ikke sett på det nå... men aner du om det kan være noe galt i biosen eller noe ? den er litt fucka når vi skal starte windows også, må trykke start på sist fungerende måte hver gang den slås på.. kan det ha noe med det å gjøre? når jeg gikk på min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare.. så står det jo hvilken harddisk, der jeg så det. Endret 1. juli 2007 av kjell-inge Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 aner ikke... det er en kompis sin pc... men han trener en jævla nøkkel til å åpne sidekabinettet, så får ikke sett på det nå... men aner du om det kan være noe galt i biosen eller noe ? den er litt fucka når vi skal starte windows også, må trykke start på sist fungerende måte hver gang den slås på.. kan det ha noe med det å gjøre? når jeg gikk på min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare.. så står det jo hvilken harddisk, der jeg så det. 8984796[/snapback] :!: Tror du må få tak på den nøkkelen....... uansett: la oss si at jeg har rett, bare for gøy. Har du alt av drivere osv som trengs? Har du den disketten? Lenke til kommentar
kjell-inge Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 ja, skal prøve å få tak i den disketten, har alt av resten som er drivere på min pc, klare til å hives over til hans pc, men må få tak i disketten så PMEr jeg deg imorgen eller noe... tusen takk for at du gadd å hjelpe ihvertfall!!1 Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 ja, skal prøve å få tak i den disketten, har alt av resten som er drivere på min pc, klare til å hives over til hans pc, men må få tak i disketten så PMEr jeg deg imorgen eller noe... tusen takk for at du gadd å hjelpe ihvertfall!!1 8984834[/snapback] Bare gøy. Snakkes i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå