Anew Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg prøver meg med ett Brüsselbilde til i kveld - kall det gjerne et åte til PMNormal, som jeg så at liker dører... Palais de Justice har nok sett bedre tider, og det var nok for lenge, lenge siden. Litt snodig perspektiv kanskje, dette, men jeg måtte liksom ha med fasaden helt opp. D200, Tokina 12-24 @ 12/9, iso 560, lukkertid 1/125 Endret 1. juli 2007 av Anew Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvor kult hadde dte ikke blitt med litt overdreven HDR og photomatix? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Flott parti det der. Jeg hadde nok klødd i avtrekkerfingeren, samt forbannet han der oppe for min dårlige økonomi. Forsynet burde nemlig forsynet meg med T/S-optikk, for jeg kjenner få som trenger det mer enn meg, foruten du. Det er majestetisk og dufter fordums eleganse og makt. Det er det som er så gøy med dører. De forteller alle en historie. Et problem er at de av og til "henger høyt", selv om de ikke nødvendigvis er sure. Inntrykket av makt understrekes av det kraftige nedenfra- og opp-perspektivet, men det er nesten over grensen. La oss si det er på grensen, og gir det en godkjent på løsing av oppgaven. Regner nemlig med at det var bevist, og ikke bare den klassiske "ryggen mot veggen" som spilte inn. Gikk gjennom Søragadå i Skudeneshavn i går. Det førte til en god tilvekst til port/dørsamlingen. Den hobbyen har forresten ikke vært så aktiv på en stund, siden det var et tema jeg jobbet med på åttitallet. Tre eks av åttitallsproduksjonen henger på badet til mine foreldre, for de passer så veldig godt i fargetemaet på badet. Ordnung müss sein. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Det er riktig at vinkelen var et bevisst valg, for bygningen er virkelig massiv og disse dørene er 5-6 meter høye, om ikke mer, og jeg ville forsøke å formidle enormiteten i valget av perspektiv. Jeg var ikke helt happy med hva jeg fikk ut av dette selv, og mangelen på respons her er vel en bekreftelse på at dette ikke fungerte. Tilt/shift ser jo unektelig spennende ut, men jeg forstår det ikke godt nok til å skjønne hva det kunne gitt meg her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det ville gitt litt mer rette linjer, fordi jeg synes du har overdrevet en smule i dette bildet. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) ... Endret 2. juli 2007 av Madusius Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) lurer litt på om du har noen bilder av døra i litt mere froskeperspektiv, for å få den til å se mer rungende ut.. 8990707[/snapback] Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener - fish eye, eller enda værre nedenfra og opp perspektiv? Svaret er uansett nei. Her er en variant med et litt mer ordinært perspektiv: Legg merke til buskaset som vokser på toppen... Endret 2. juli 2007 av Anew Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 artig! var i den vinkelen jeg tenkte på, bare mer forfra. begge bildene er veldig bra likte det første best, fikk døra til å virke veldig mektig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå