Gå til innhold

Passer Zalman CNPS9700NT til Asus P5W DH Deluxe?

Nutjob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går helt greit, mener jeg.

Skulle noen få av de ribbene ta imot, kan du bare "skyve" litt på de, så er den på plass.

8984590[/snapback]

ok, da svarer jeg DENNE posten :p hmm, ble lit skeptisk når du sier "skyve" litt på. Pc'n er splitter ny og det er så vidt jeg tør å sette inn kjøleren da den kommer :blush:

Lenke til kommentar

Skulle noen få av de ribbene ta imot, kan du bare "skyve" litt på de, så er den på plass.

8984590[/snapback]

ok, da svarer jeg DENNE posten :p hmm, ble lit skeptisk når du sier "skyve" litt på. Pc'n er splitter ny og det er så vidt jeg tør å sette inn kjøleren da den kommer :blush:

8984607[/snapback]

Forstår jeg godt.

De finnene er løvtynne, så HVIS de skulle ta borti kjøleren på hk, så vil de gi etter(bøye seg litt).

Skyve med finger`n, vet du :D

Dette er IKKE farlig hvis du er litt forsiktig.

Når du får kjøleren tar du av feste-greiene på den, og prøver om det er plass, FØR du tar av beskyttelsesplata over cpu-socket og monterer cpu.

Da får du et greit inntrykk om den passer.

Gjorde det sjøl på min maskin for bare uker siden.

Grattis med ny maskin btw :thumbup:

Endret av Rastafari475
Lenke til kommentar

8984590[/snapback]

8984607[/snapback]

Forstår jeg godt.

De finnene er løvtynne, så HVIS de skulle ta borti kjøleren på hk, så vil de gi etter(bøye seg litt).

Skyve med finger`n, vet du :D

Dette er IKKE farlig hvis du er litt forsiktig.

Når du får kjøleren tar du av feste-greiene på den, og prøver om det er plass, FØR du tar av beskyttelsesplata over cpu-socket og monterer cpu.

Da får du et greit inntrykk om den passer.

Gjorde det sjøl på min maskin for bare uker siden.

Grattis med ny maskin btw :thumbup:

8984656[/snapback]

takker :)

hmm, er det kondensatorene du tenker på nå eller? De vet jeg kan bøyest litt uten at det er farlig, men jeg tenker på de "ribbene" rundt sokkelen. Unnskyld meg om det er de du mener. :blush:

Lenke til kommentar

hmm, er det kondensatorene du tenker på nå eller? De vet jeg kan bøyest litt uten at det er farlig, men jeg tenker på de "ribbene" rundt sokkelen. Unnskyld meg om det er de du mener. :blush:

8984679[/snapback]

NEI NEI NEI

Ribbene på kjøleren.

IKKE bøy på noe som helst på hk.

Lenke til kommentar

8984679[/snapback]

NEI NEI NEI

Ribbene på kjøleren.

IKKE bøy på noe som helst på hk.

8984690[/snapback]

ok, så du mente ribbene på kjøleren alså? hehe, da er det greit. Det kan jeg tillate meg :p

Lenke til kommentar

Du kan se på disse bildene om kjøleren vil passe, det eneste som stikker lengere ut en bunnen av kjøleren er minnebrikkene og den passive kjøleren. Men du kommer ikke i nærheten av den passive kjøleren eller minnebrikkene..

Så denne passer helt fint.

Bilde 1:http://i14.tinypic.com/6fyvwaw.jpg

Bilde 2:http://i7.tinypic.com/52bapsg.jpg

Lenke til kommentar
Du kan se på disse bildene om kjøleren vil passe, det eneste som stikker lengere ut en bunnen av kjøleren er minnebrikkene og den passive kjøleren. Men du kommer ikke i nærheten av den passive kjøleren eller minnebrikkene..

Så denne passer helt fint.

Bilde 1:http://i14.tinypic.com/6fyvwaw.jpg

Bilde 2:http://i7.tinypic.com/52bapsg.jpg

8984762[/snapback]

takker for bilder! Ble letta, nå gleder jeg meg bare. Og er litt nervøs for montering :cry:

Lenke til kommentar

Da er kjøleren på plass og pc'en funker som normalt.. *letta* :)

IDLE ligger cpu på 22-25 c..

STRESSA ligger den på rundt 38-42c. (Kjører Steam, MSN, WoW, CS, Avast)

Liker resultatene :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Gidder ikke å lage ny tråd så spør her:

Hvordan passer kjøleren på et Gigabyte GA-P35-DS4?

Noen som vet, eller eventuellt har bilder som bekrefter?

9010770[/snapback]

vil tro den passer bra! Jeg har noe lignende passiv kjøling rundt socket og det ble ikke noe problem i det hele tatt :) jeg har god klarering rundt cpu kjøleren forhold til ribbene rundt(passive). Så det vil ikke vere noe problem :)

Anbefaler kjøleren på det varmeste(kjøligste?:p) :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...