tor1986 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjøpte for 2 uker siden en ericsson w810i musikktelefon.. Etter en uke begynte den å skru seg av helt uten videre, og når jeg skrudde den på igjen skrudde den seg av like før den fant nettverket.. Så det tok litt tid før den funket igjen (ikke lenge da men).. Dette er veldig irriterende, da grunnen til at jeg kjøpte ny telefon var fordi den gamle ericsson'en min også skrudde seg av helt tilfeldig... Telefonen er jo helt ny i tillegg.. Men jeg har hørt at dette har også skjedd med andre som har lignende telefon... Tenkte jeg skulle dra tilbake til butikken og klage, kanskje kreve ny telefon... Men før jeg gjør det skal jeg bli ferdig med ett javaspill (rollespill) som jeg har kommet litt langt på.. Har dette skjedd med noen av dere som har en sony ericsson w810i? Vet dere om noen måte og løse problemet på? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 lever den til forhandler så fort som mulig. sony ericsson sine "regler" sier at hvis du ikke kommer før en uke etter at du har kjøpt telefonen og melder fra om feilen, kan du ikke be om ny telefon uten videre, de sender den til verksted og får den reparert, eller du får ny telefon hvis de ikke klarer å reparere den/det blir billigere å gi deg ny. dette kan ta opp mot 3 uker. så hvis den ikke har fukt og/eller støtskader skal nok telefonen bli bra igjen, men det kan ta noe tid. ps. alle "fakta" her er fra en episode med en forhandler angående samme telefon (ikke helt det samme problemet) tidlig på høsten 2006. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Havde næsten samme problem med en w800i (white screen of death) efter at have ejet den i et par måneder. Telefonen var 3 uger på værksted og kom tilbage med samme problem. 3 nye uger og samme problem. Ny w800i og 14 dage efter.. samme problem. Angreret og købte w810i. Tre uger og ja, samme problem. Dette var høst og vinter 05/06. Julen 06 købte jeg w710 til min kone. Virkede fint under første ladning og så slog den sig af. 4 1/2 uge på værksted (selvom den blev behandlet som DOA). Der går LANG tid før SE får mine penge igen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå