Ikke det? Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Husker ikke akkurat hvilket, men på et TG så var det noen som hadde fyllt opp en sånn liten tilhenger med pcer. Hengeren hadde ikke tak, og han hadde kanskje fått sleng på den, så det lå pc-utstyr strødd utover veien. Edit: Skulle være husker ikke akkurat... Endret 23. juli 2008 av Ikke det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hahahha - da hadde jeg krevd erstatning fra en eventuell sjåfør! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Husker ikke akkurat hvilket, men på et TG så var det noen som hadde fyllt opp en sånn liten tilhenger med pcer. Hengeren hadde ikke tak, og han hadde kanskje fått sleng på den, så det lå pc-utstyr strødd utover veien. Edit: Skulle være husker ikke akkurat... Type: ? Endret 10. august 2008 av Håvard Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 All abord the fail-car! Husker vi gikk forbi den. Vi skulle hente mer av utstyret vårt (TG06), da vi plutselig hørte et stort "BANG". Så snudde vi oss, og så hengeren. Snille meg måtte så klart frem med kameraet... Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Husker ikke akkurat hvilket, men på et TG så var det noen som hadde fyllt opp en sånn liten tilhenger med pcer. Hengeren hadde ikke tak, og han hadde kanskje fått sleng på den, så det lå pc-utstyr strødd utover veien. Edit: Skulle være husker ikke akkurat... Type: *bilde* ? Haha, akkurat den ja! Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hahaha! Mye morsomt her as. Litt creds til gummitarzan, lol tilhenger må ha vært sinnsykt tungt :!: Har ikke vært borti noen rar transport, men var en gang da jeg og en kompis var på LAN til en annen, med våre skolebærbare! Jau bærbare - pcer som vi fikk av skolen. Fikk faktisk lagt inn Empire Earth 1 og slikt. Men han som arrangerte, stakk etter 2 timer, så vi to ble værende natten. Etter å ha vært våken og spilt i over 24 timer, spurte kompisen min om vi skulle til REMA Var dødstrøtt, og istedet bestemte vi oss for å gå 6 km hjem (8 km for kompisen min, for han bodde lengre unna). Vet ikke helt hvorfor vi bestemte oss for det men. Meget slitsomt når man vil sove :S Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Husker ikke akkurat hvilket, men på et TG så var det noen som hadde fyllt opp en sånn liten tilhenger med pcer. Hengeren hadde ikke tak, og han hadde kanskje fått sleng på den, så det lå pc-utstyr strødd utover veien. Edit: Skulle være husker ikke akkurat... Type: *bilde* ? Haha, akkurat den ja! Litt morsomt at bildet mitt er kjent ^^ Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Brukt barnevogna til transport. Det funker, ser bare litt dumt ut. Også brukt trillebår. Bært det før også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå