Gå til innhold

sykest/rarest transport av pc til LANet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt værste påfunn mtp å transportere utstyr til lan var via Kystbussen.

Det var første gang eg og en kompis skulle arrangere et lokalt lan, og vi hadde plass til ca 20 stk, men ikke utstyr. Det skulle eg ta med. På bussen.

Lasset bestod av to skjermer(19" CRT + 17" CRT), 2 maskiner(1 fulltower(AOpen HQ08 elns) og en desktop(router)), 4 stk 16 ports switcher(splitter nye i store orginale esker), stor klesbagg, laptop, tastatur og mus, headset og diverse kabler og kamera, sovepose, et brett med colabokser og meg.

Smart som eg var ringte eg bussselskapet i forkant og hørte om det kunne bli noe problem. Vedkommende som tok telefonen lo litt, men sa at det eneste problemet ville være dersom bussen var full eller sjåføren tok betalt for to billetter i stede for en. Ellers ok signal derifra.

Når eg derimot troppet opp på bussterminalen(med taxi, stasjonsvogn naturligvis) måpte sjåføren litt. Heldigvis tok han det med godt humør, det var lite folk og eg slapp unna med en billett.

Bussturen tok 3 timer. Både eg og utstyret kom hele frem(heldigvis).

Lenke til kommentar
Mitt værste påfunn mtp å transportere utstyr til lan var via Kystbussen.

Det var første gang eg og en kompis skulle arrangere et lokalt lan, og vi hadde plass til ca 20 stk, men ikke utstyr. Det skulle eg ta med. På bussen.

Lasset bestod av to skjermer(19" CRT + 17" CRT), 2 maskiner(1 fulltower(AOpen HQ08 elns) og en desktop(router)), 4 stk 16 ports switcher(splitter nye i store orginale esker), stor klesbagg, laptop, tastatur og mus, headset og diverse kabler og kamera, sovepose, et brett med colabokser og meg.

Smart som eg var ringte eg bussselskapet i forkant og hørte om det kunne bli noe problem. Vedkommende som tok telefonen lo litt, men sa at det eneste problemet ville være dersom bussen var full eller sjåføren tok betalt for to billetter i stede for en. Ellers ok signal derifra.

Når eg derimot troppet opp på bussterminalen(med taxi, stasjonsvogn naturligvis) måpte sjåføren litt. Heldigvis tok han det med godt humør, det var lite folk og eg slapp unna med en billett.

Bussturen tok 3 timer. Både eg og utstyret kom hele frem(heldigvis).

9255858[/snapback]

bussen, den må jeg prøve når vi skal arrangere neste energyLAN :p nice

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Min rareste transport var for noen dager siden, vi skulle ha kompis LAN hos en kamerat, så kom aldri mamma og pappa hjem, så jeg tok initiativ og fant fram trillebåra og la alt oppi, så var jeg på vei.

8984423[/snapback]

Det har jeg og gjort, ikke at det er så rart da. Syns det var kjempepraktisk, gjentok det mange ganger!

Lenke til kommentar
Folkens, jeg har fått et problem, nå har jeg transpotert pc'n i trillebår et par ganger, men nå har broren min tatt pulten siden han har flytta, så jeg sitter på gulvet til jeg får ny, check it out

p1015209zg0.th.jpg

9279034[/snapback]

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10111489

kjøp denne her.. billig og har stor flate, og ikke noe dilldall... fåes i mørkebrun/nesten svart farge.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen kompiser av meg skulle ha et lan. Og han som skulle til han andre kompisen hadde en Yamaha DT som han hente PC-en på :p

"Arrangøren" satt bak på mopeden og holdt PC-en forran (rundt) føreren. :p

Utrulig at det gikk bra. :dontgetit:

Edit: Pic:

YamahaDT1.png

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...