ekwathne Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg selv har brukt kontorstolen til å frakte pc og skjerm. Hjulene såg ikke så pene ut etterpå da men.. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Overlevde skjermen? 9115888[/snapback] Overraskende nok ja.. Men en plast dritt på toppen knakk og står nå og buler opp Heldigvis har jeg skiftet til en mye mer praktisk LCD Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Mitt værste påfunn mtp å transportere utstyr til lan var via Kystbussen. Det var første gang eg og en kompis skulle arrangere et lokalt lan, og vi hadde plass til ca 20 stk, men ikke utstyr. Det skulle eg ta med. På bussen. Lasset bestod av to skjermer(19" CRT + 17" CRT), 2 maskiner(1 fulltower(AOpen HQ08 elns) og en desktop(router)), 4 stk 16 ports switcher(splitter nye i store orginale esker), stor klesbagg, laptop, tastatur og mus, headset og diverse kabler og kamera, sovepose, et brett med colabokser og meg. Smart som eg var ringte eg bussselskapet i forkant og hørte om det kunne bli noe problem. Vedkommende som tok telefonen lo litt, men sa at det eneste problemet ville være dersom bussen var full eller sjåføren tok betalt for to billetter i stede for en. Ellers ok signal derifra. Når eg derimot troppet opp på bussterminalen(med taxi, stasjonsvogn naturligvis) måpte sjåføren litt. Heldigvis tok han det med godt humør, det var lite folk og eg slapp unna med en billett. Bussturen tok 3 timer. Både eg og utstyret kom hele frem(heldigvis). Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Folkens, jeg har fått et problem, nå har jeg transpotert pc'n i trillebår et par ganger, men nå har broren min tatt pulten siden han har flytta, så jeg sitter på gulvet til jeg får ny, check it out Endret 14. august 2007 av Conquerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvilken posisjon sitter du i når du skriver/spiller? Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Hvilken posisjon sitter du i når du skriver/spiller? 9279081[/snapback] på rævva på en pute i en vond posisjon for ryggen /cry Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Mitt værste påfunn mtp å transportere utstyr til lan var via Kystbussen. Det var første gang eg og en kompis skulle arrangere et lokalt lan, og vi hadde plass til ca 20 stk, men ikke utstyr. Det skulle eg ta med. På bussen. Lasset bestod av to skjermer(19" CRT + 17" CRT), 2 maskiner(1 fulltower(AOpen HQ08 elns) og en desktop(router)), 4 stk 16 ports switcher(splitter nye i store orginale esker), stor klesbagg, laptop, tastatur og mus, headset og diverse kabler og kamera, sovepose, et brett med colabokser og meg. Smart som eg var ringte eg bussselskapet i forkant og hørte om det kunne bli noe problem. Vedkommende som tok telefonen lo litt, men sa at det eneste problemet ville være dersom bussen var full eller sjåføren tok betalt for to billetter i stede for en. Ellers ok signal derifra. Når eg derimot troppet opp på bussterminalen(med taxi, stasjonsvogn naturligvis) måpte sjåføren litt. Heldigvis tok han det med godt humør, det var lite folk og eg slapp unna med en billett. Bussturen tok 3 timer. Både eg og utstyret kom hele frem(heldigvis). 9255858[/snapback] bussen, den må jeg prøve når vi skal arrangere neste energyLAN nice Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Folkens, jeg har fått et problem, nå har jeg transpotert pc'n i trillebår et par ganger, men nå har broren min tatt pulten siden han har flytta, så jeg sitter på gulvet til jeg får ny, check it out 9279034[/snapback] Hvor lenge skal du holde på sånn? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Min rareste transport var for noen dager siden, vi skulle ha kompis LAN hos en kamerat, så kom aldri mamma og pappa hjem, så jeg tok initiativ og fant fram trillebåra og la alt oppi, så var jeg på vei. 8984423[/snapback] Det har jeg og gjort, ikke at det er så rart da. Syns det var kjempepraktisk, gjentok det mange ganger! Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 yay, endelig fått meg ny pullt Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Folkens, jeg har fått et problem, nå har jeg transpotert pc'n i trillebår et par ganger, men nå har broren min tatt pulten siden han har flytta, så jeg sitter på gulvet til jeg får ny, check it out 9279034[/snapback] This is the way to go Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Satt bak på en moped med PCen foran meg, heldigvis skulle vi ikke langt og det var ikke server toweret mitt Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Folkens, jeg har fått et problem, nå har jeg transpotert pc'n i trillebår et par ganger, men nå har broren min tatt pulten siden han har flytta, så jeg sitter på gulvet til jeg får ny, check it out 9279034[/snapback] http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10111489 kjøp denne her.. billig og har stor flate, og ikke noe dilldall... fåes i mørkebrun/nesten svart farge. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Var på The Gathering 2005, som jeg så noen som hadde sånn vare-tralle av noe slag. Skal tegne det opp. *pic* Uff, tenke bare "Åneeeeeeei....". 9077256[/snapback] Fin sol. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Akebrett på vinteren, stable ved siden av hverandre med bag oppå, funker fett Lenke til kommentar
experion Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skulle på Multilan(nordnorges størstelan i bodø). Begge foreldrene mine hadde drukket xD. Så jeg ringte taxien, tok rundt 30min å kjøre. når jeg kom frem fant jeg ut at jeg ikke hadde nokk penger xD. det var flaut. men jeg ordnet det. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvordan ordnet det seg?Viste du låret Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 haha, *flash!* Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 brukte ryggsekk ( LES: TURSEKK) og bag Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Noen kompiser av meg skulle ha et lan. Og han som skulle til han andre kompisen hadde en Yamaha DT som han hente PC-en på "Arrangøren" satt bak på mopeden og holdt PC-en forran (rundt) føreren. Utrulig at det gikk bra. Edit: Pic: Endret 30. oktober 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå