Gå til innhold

sykest/rarest transport av pc til LANet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en kompis gikk gjennom sentrum med fult pc utstyr da ingen kunne kjøre utstyre hans bort til meg :p

Ellers var det å ha pcen (og litt til) i en svær koffert på vei bort til TG den mest slitsomme måten til nå..

Lenke til kommentar

Har ikke hatt så mye syke turer egentlig... Gikk med pcen under armen, men det var bare 50-100 m ><

Haha, ellers tabbet jeg meg litt når jeg skulle bære på plass skjermen på switchlan... Pcen stod på gulvet, og jeg tok opp skjermen og gikk rett i pcen og fløy fremover på gulvet med skjermen(CRT) foran meg! :p

Lenke til kommentar

Vel, har brukt trillebår, spark, reimer og diverse (da jeg kjøpte bærebag til pc'n gikk alt mye lettere skal jeg love dere!). Uansett, den teiteste måten jeg har frakta pc på var da jeg skulle på lan hos en kompis som bor et lite stykke unna. Tenkte jeg skulle legge den i en bag, slik at det skulle bli lettere å bære. Baggen ble bare firkanta, trang og jævlig, og den så omtrent slik ut:

post-48778-1185315253_thumb.jpg

Siden den var så trang og firkanta, måtte jeg bære den som en særs ubehagelig ryggsekk, og jeg så ut som en latterlig skilpadde av noe slag, til skuelystenes fornøyelse:

post-48778-1185315369_thumb.jpg

:wee:

Lenke til kommentar

Har gjort trillebår stuntet engang jeg ikke fikk skyss til LAN. Det var helt grusomt, og så rimelig teit ut også vil jeg tro. Pakka skjermen i ei pappeske med en genser rundt, så den ikke skulle bli knust om trillebåra tippa. Så ut som en uteligger på raid. :p

I tillegg var det ganske langt til der LAN'et foregikk. Så det var ekstra trasig. Fikk mye rare blikk da. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

min verste er nok da jeg reiste med pc under armen, til togstasjonen (1,5 km) fra togstasjonen i Stavanger til Hurtigbåtterminalen, for å så reise med hurtigbåt til en øy, der jeg bar pc-en til lanet (6 km på den øya) det ble mange rare blikk...

Lenke til kommentar

Skulle på lan til ein kamerat som bur eindel kilometer vekke. Ca 5-10 min å kjøre.

Fri frå skulen og me sku begynna tidleg.

Kjørte Scooter på denna tido og bar alt utstyret som bestod av.

Kabinett, 17 LCD, Bag med mat, drikke og utstyr + ein Stor kontorstol i skinn.

Kabinettet blei plassert mellom beina, skjermen liggande oppå der, Baggen på ryggen, og stolen.

Plassert oppned på bakre delen av Scooteren. Speedfight2 btw.

Gjekk knirkefritt!

Lenke til kommentar

Telles å bære med seg pc'en og en 22 tommers LCD pluss bagasje på tog, for så å kjøre ifra grong til røros på LAN? :p Har gjort det mang en gang. Blir ikke riktig ille før jeg kommer til trondheim med alt drassende.

Mange som stirrer fælt da.

Jeg pakker det på følgende måte:

Gaffer skjermeska fast til pc'en.

Tar all opp-pakning av klær i en sekk på ryggen.

Tar pc'en ( Chieftech dragon :ph34r: ) og skjermen som er gaffa fast i henda.

Stiger inn på toget og lar blikka trille xD

Er da ikke så tungt :p bare sånn 15KG med pc og 6 KG med skjerm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Telles å bære med seg pc'en og en 22 tommers LCD pluss bagasje på tog, for så å kjøre ifra grong til røros på LAN?

9210570[/snapback]

Det kan det umulig gjøre..

:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...