Håvard Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg misstenker en 2km trillebåre-tur i morgen... Kan bli spennende da jeg skal ha med to maskiner med utstyr til begge... Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg og en kompis gikk gjennom sentrum med fult pc utstyr da ingen kunne kjøre utstyre hans bort til meg Ellers var det å ha pcen (og litt til) i en svær koffert på vei bort til TG den mest slitsomme måten til nå.. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ingen hjemme, skulle på LAN, tok trucken til fattern, slengte pc'en foran og satte den fast med tau og kjørte på LAN ;P Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Knabba en handlevogn fra den lokale Sjappa, og døpte den om til "Lanevogna" ble flittig brukt fra tid til annen... den stod altid parkert i garasjen til en kammerat av meg. Helt til noen kom og tømte garasjen for alt, inkludert Lanevogna... Tjuvpakk.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 pga dere tok den jo på riktig vis også Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er det nå vi skal finne ut identiteten til Grimrevenger og anmelde han? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har ikke hatt så mye syke turer egentlig... Gikk med pcen under armen, men det var bare 50-100 m >< Haha, ellers tabbet jeg meg litt når jeg skulle bære på plass skjermen på switchlan... Pcen stod på gulvet, og jeg tok opp skjermen og gikk rett i pcen og fløy fremover på gulvet med skjermen(CRT) foran meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Overlevde skjermen? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Overlevde skjermen? 9115888[/snapback] utroligt hvis den gjorde det Endret 24. juli 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
Hockax Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Overlevde skjermen? 9115888[/snapback] utroligt hvis den gjorde det 9130984[/snapback] PC`en STO faktisk på gulvet, fløy liksom ikke igjennom luften, men en morsom forklaring var det jo Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Vel, har brukt trillebår, spark, reimer og diverse (da jeg kjøpte bærebag til pc'n gikk alt mye lettere skal jeg love dere!). Uansett, den teiteste måten jeg har frakta pc på var da jeg skulle på lan hos en kompis som bor et lite stykke unna. Tenkte jeg skulle legge den i en bag, slik at det skulle bli lettere å bære. Baggen ble bare firkanta, trang og jævlig, og den så omtrent slik ut: Siden den var så trang og firkanta, måtte jeg bære den som en særs ubehagelig ryggsekk, og jeg så ut som en latterlig skilpadde av noe slag, til skuelystenes fornøyelse: Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har gjort trillebår stuntet engang jeg ikke fikk skyss til LAN. Det var helt grusomt, og så rimelig teit ut også vil jeg tro. Pakka skjermen i ei pappeske med en genser rundt, så den ikke skulle bli knust om trillebåra tippa. Så ut som en uteligger på raid. I tillegg var det ganske langt til der LAN'et foregikk. Så det var ekstra trasig. Fikk mye rare blikk da. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 På TG i år klarte jeg å stroppe alt, utenom kofferten med klær, til stolen jeg skulle sitte på. Utrolig at Hjulene klarte seg. (Alt inkluderer en enkel hylle for to personer) Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 min verste er nok da jeg reiste med pc under armen, til togstasjonen (1,5 km) fra togstasjonen i Stavanger til Hurtigbåtterminalen, for å så reise med hurtigbåt til en øy, der jeg bar pc-en til lanet (6 km på den øya) det ble mange rare blikk... Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Skulle på lan til ein kamerat som bur eindel kilometer vekke. Ca 5-10 min å kjøre. Fri frå skulen og me sku begynna tidleg. Kjørte Scooter på denna tido og bar alt utstyret som bestod av. Kabinett, 17 LCD, Bag med mat, drikke og utstyr + ein Stor kontorstol i skinn. Kabinettet blei plassert mellom beina, skjermen liggande oppå der, Baggen på ryggen, og stolen. Plassert oppned på bakre delen av Scooteren. Speedfight2 btw. Gjekk knirkefritt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Skulle likt å hatt et bilde av det der. xD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Telles å bære med seg pc'en og en 22 tommers LCD pluss bagasje på tog, for så å kjøre ifra grong til røros på LAN? Har gjort det mang en gang. Blir ikke riktig ille før jeg kommer til trondheim med alt drassende. Mange som stirrer fælt da. Jeg pakker det på følgende måte: Gaffer skjermeska fast til pc'en. Tar all opp-pakning av klær i en sekk på ryggen. Tar pc'en ( Chieftech dragon ) og skjermen som er gaffa fast i henda. Stiger inn på toget og lar blikka trille xD Er da ikke så tungt bare sånn 15KG med pc og 6 KG med skjerm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Telles å bære med seg pc'en og en 22 tommers LCD pluss bagasje på tog, for så å kjøre ifra grong til røros på LAN? 9210570[/snapback] Det kan det umulig gjøre.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Min "sykeste" transport må være PC på skateboard, og LCD skjermen oppå der igjen. Sekk med kabler på ryggen, så trille alt i 15 minutter til LAN plassen. Ekstremt vondt i ryggen etterpå Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) trillebåre er jo standard fraktmetode om lanet er mindre enn en times gåtur unna og du ikke har tilgang på bil Endret 6. august 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå