Gå til innhold

sykest/rarest transport av pc til LANet

Anbefalte innlegg

Hei.

Her har jeg et spørsmål som jeg syns dere skal svare på:

Hva er den sykeste/rareste måten du har transpotert utstyret på? :D

Hos meg er min største tabbe å spy over hele gulvet i gangen på hallen på vei til do, dette var altså mitt første LAN for noen år siden.

Min rareste transport var for noen dager siden, vi skulle ha kompis LAN hos en kamerat, så kom aldri mamma og pappa hjem, så jeg tok initiativ og fant fram trillebåra og la alt oppi, så var jeg på vei.

p1015198da8.th.jpg

yeah!

Endret av when
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mhm, emnestartet burde ta bort "Største LAN tabbe delen"

Den andre delen var ikke så dum ;)

Lånte en gang mamma sin sykkel som hadde sånn korg frempå for å få med dataen.

Måtte sykle frem og tilbake 2 ganger før jeg hadde alt :ermm:

Ble heldigvis kjørt hjem igjen. :D

Lenke til kommentar

At du tørte! Jeg skulle ikke på LAN, men jeg skulle levere pcn min til reparasjon, og skulle møte en på brua. Tok sykkelen fatt og satt den på stanga mellom styret og setet, bytta litt på setet og stanga. Det gikk nesten bra, den holdt på å dette av noen ganger, ble no riper i kabinettet :p Den dummeste måten å frakte på som jeg har gjort. Ellers har jeg blitt kjørt, den har liggi i bagasjen helt alene..

Lenke til kommentar

Den gangen da jeg flippa knappen på strømforsyninga mi ruver høyest på lista mi. Jeg kunne ikke noe om strøm og slikt på den tiden og lurte fælt på hva den knappen var til. Jeg var flau over å ikke vite hva den var til og turte ikke spørre noen, jeg lærte at det er bedre å stille et tilsynelatende dumt spørsmål en å ødelegge noe.

Jeg prøvde å bytte sikring i skiten, men hele dritten var kaputt.

Lenke til kommentar

Trillebåre var standard for meg før, ingen gadd og kjøre og jeg skulle på lokal lan 60-100 deltakere, jeg pælmer alt oppi trillebåra uten puter eller noe og rusler avgårde :) gikk jo fint det helt til det begynnte og regne :ohmy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trillebåre har jeg brukt i flere år..

Men her i fjor høst så skulle en kompis av meg på lan hos meg.

Han bor på andre siden av fjellet der jeg bor.

Så det vil si at det er nedoverbakke mot meg.

Først begynte han å bære pcen, CRT skjerm oppå pcen og alt av kabler i sekken på ryggen.

Så ble han så sliten at han tok et skateboard han fant. Satt skjermen helt foran. Satt seg bakerst med pcen på fanget..

Han trillet igang.

Det gikk fortere og fortere..

Og til slutt kom svingen som han ikke klarte, og vips der fløy den crt skjermen av går med glasset nedover.

Den skjermen var helt død etter den turen.

Pcen og han gikk det bra med.

Han kasta seg av bare :p

Lenke til kommentar

En gang med snøskuffe av denne typen.

En gang trillet alt på en kontorstol.

Kanskje ikke villeste, men absolutt trangeste jeg har vert med på:

Fire personer (Alle godt voksne på størrelse), tre maskiner (to bigtowers, et miditower) , tre skjermer (alle CRT, en 21" gammel drit stor, to store 19") en masse høytalere bagger og en god del til.

Når man får dette inn i en Mitsubitshi Carisma der en diger sub dekker halve bagasjerommet så ble det trangt.

Ellers så er det diverse hendelser jeg ikke kommer på med engang, men noen er det når man hadde opp mot 200 lans på tre år:P

Lenke til kommentar

Sykeste transport jeg har hatt må vel være å ha pc'n (skjerm , kabiss, headset osv..)bakpå moppen og grandiosa + cola hengende på styret...* Utrolig vanskelig å styre *

På samme turen så "blåste" jeg forbi Onkel Blå i 70km/t uten at han gadd å ta opp jakten, men gjett om han glante !

Lenke til kommentar

jeg hadde en gang med meg pc og crt-skjerm på bussen. hadde akkurat kjøpt pc'n og ville ikke vente på fri levering dagen etter. PC-delene lå i sine respektive esker, og med alle eskene jeg måtte bære mistet jeg litt oversikt, glemte diskettstasjonen i butikken. Det er mye deler å bære for en 16-åring.

Og som alle vet, før måtte man ha diskettstasjon for i det hele tatt få lagt in OS. Orket heller ikke da å vente til dagen etter, så jeg durte bort til en kamerat for å låne hans diskettstasjon, så jeg fikk lagt inn OS.

Lenke til kommentar

Vel, først og fremst så har jeg og en kompis fraktet en PC på scooteren til kjæresten min, uten noe beskyttelse i det hele tatt. Ikke akkuat det lureste vi har gjort, men heldigvis gikk det bra den gangen.

En annen gang som vi skulle på LAN sammen (på vinteren), var det ingen som ville kjøre oss, så vi tok likegodt begge PCene i handlevogner med søppelsekker over. :p

Lenke til kommentar

var et lite lan hos meg på vinteren. Hadde en kamerat som ikke hadde foreldrene sine hjemme og foreldrene mine hadde drikket så de kunne ikke kjøre han. Så vi gikk bort til han. ca 3km i kulda. Og når vi kom fram la vi alt i kofferter å trilte/bærte de hjem, off tok lang tid men hyggelig med ekstra folk da ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...