J-R Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vil Pokémon Pearl kjøpt på Amazon.com virke på en DS kjøpt i Norge, vil jeg måtte betale toll, og hvor lang tid kan det ta? Link, btw Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ja, den vil virke på en norsk DS. Maskinen er sonefri. Ja, du vil måtte betale moms da spillet koster mer enn 200kr. Jeg vil gjette at det vil ta 5 dager til en uke. Kanskje litt mer. Jeg anbefaler deg å kjøpe spillet på http://www.videogamesplus.ca. Her vil du ikke måtte betale frakt, fordi nettsiden setter verdier på spillet til 20$ Lenke til kommentar
J-R Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Har du noen erfaringer med siden? Hva ligger den kanadiske dollaren på, og blir forskjellen så stor egentlig? Jeg vet at den kanadiske dollaren er verdt mindre, men med tanke på tollen fra Amazon vet jeg ikke hvor stor forskjellen blir. Så de setter på pakken at den er verdt 20$, slik at mottaker ungår å betale toll? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Amerikansk og Kanadisk dollar ligger vel på omtrent det samme nå om dagen? Videogamesplus setter verdien til 20$ ja, slik at du ikke betaler toll (egentlig er det moms du betaler, men samma det). Har akkurat bestilt Pokemon Pearl der etter anbefalinger fra andre som bare har positive erfaringer med siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå