Gå til innhold

Nokia N95 vs SE K850i / SE W960i

Anbefalte innlegg

Hei, vel kan ikke akkurat spør om bruker erfaringer på de 2 sist nevnte i emne tittelen. Men på specs etc hva mener dere er best?

Jeg er SE fan og vurderer sterkt å vente på de 2 SE telefonene før jeg investerer i et nytt vidunder. Men Nokia N95 frister noe helt sprøtt den også.

Mine behov er mange, vil ha en med bra kamera, med EDGE og 3G, WIFI hadde ikke vært å forakte heller. Mp3 spiller selvfølgelig.

Jeg synes den 2GB grensa på N95 er teit, og stiller meg tvilende til kameraet på den, noen erfaringer opp mot eksisterende SE telefoner?

Har siklet på SE sine sider i noen dager nå, men fant ut at de telefonene ikke kommer ut før i 3.kvartal, skulle hatt en telefon kjapt da jeg er yrkessjåfør og har med meg laptoppen i bilen på langtransport. Er greit og ha 3G + EDGE sånn at jeg har akseptabel internet hastighet på veien, WIFI er fett å ha om jeg tar døgnhvilen i nærheten av Statoil stasjoner eller andre steder som tilbyr trådløst nett.

Noen for/mot på N95 hadde vært greit ;) Orker ikke lese gjennom den sykt lange tråden om N95 her på forumet, sorry :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en N95 selv, WLAN og alle funksjoner funger topp og veldig enkelt.

K850i har jeg ikke prøvd enda, men N95 har jo dårlig batterilevetid, men ikke så dårlig som alle ska ha den til å være.

Det er jo ikke noe problem for meg da, jeg lader moilen min om natten mens jeg sover.

Kameraet er supert, og GPS'delen fungerer topp hos meg, eneste problemet med GPS'en er at den kan bruke litt lang tid for å gå fiks, tar som vanelig opp til 2 min.

Musikk og lydkvaliteten er toppers, men du må stille inn Equalizeren selv eller fungerer den bare "greit nok".

Men du, Nokia N95 støtter 4giga, ikke bare 2 så du veit det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...