Engelien Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hva gjør man vel ikke for å få tiden til å gå på en søndag ?! Tatt med mitt helt nye CanonEOS350D og Pro stativ fra TotenSparebank. STORT Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hehe, morro.... Framgangsmåte? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg gjetter. Tatt mange bilder med samme utsnitt, hvor vennen din er plassert på de ulike plassene. Så stitche sammen alle bildene over hverandre? En artig fremgangsmåte som kan skape morsomme bilder som dette her EDIT: Så ut som det var litt dårlig kvalitet? EDIT2: Så ikke den store versjonen. Kvaliteten er det ikke noe å si på Endret 2. juli 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg gjetter. Tatt mange bilder med samme utsnitt, hvor vennen din er plassert på de ulike plassene. Så stitche sammen alle bildene over hverandre? En artig fremgangsmåte som kan skape morsomme bilder som dette her EDIT: Så ut som det var litt dårlig kvalitet? 8984579[/snapback] Ja, men må man ikke isolere personene? Ellers kommer jo vegg og slikt over motivet. Kan se for meg at det er helvettes mye etterarbeid. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 ah, there ya go: http://energyface.com/tutorial-how-to-clone-people/ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Morsomt med en grei setting. Har ikke giddet å laste ned for inspeksjon av sømmer og overganger. Det kommer sikkert andre til å gjøre. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Dette er vel først og fremst fremgangsmåten i CS2. Med CS3 kan man vha Smart Objects gjøre dette mer eller mindre automagisk. Trenger ikke bruke stativ engang, bare man har omtrent samme utsnitt og brennvidde. CS3 kan aligne bildene selv. Endret 2. juli 2007 av Aetius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå