Arinomi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Heisann Tidligere i dag kom jeg med en idé i Siste Ordet: Å lage en SO T-skjorte? Flere viste seg å være interesserte, så vi tenkte vi skulle se om vi fikk det til. Så derfor lager jeg nå denne tråden, for å kunne diskutere tekst på skjorta, farge, oppsett, kanskje en logo? Nå kan kun fantasien stoppe oss (og økonomiske/tekniske problemer)! Så vi trenger å diskutere: *Farge *Tekst (hva skal stå på den lzzm?) *Logo? *Oppsett *Sponsing av noen? Hardware, for eksempel? En hw-logo forsterker bare stilen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg kommer til å kvele ihjel alle jeg ser med disse skjortene av reint prinsipp. Foran familiene deres aller helst. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Så koselig med konstruktive kommentarer Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nå har mrbjoern brukt litt tid på en logo Bare ett forslag, though Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Godt forslag, da Venter på flere, dette kan bli spennende! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ser for meg ei pilleflaske antidepressiva, et nylig brukt barberblad og en arm med kutt på oversiden. SO sitt sanne ansikt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ser for meg ei pilleflaske antidepressiva, et nylig brukt barberblad og en arm med kutt på oversiden. SO sitt sanne ansikt. 8984053[/snapback] Faktisk ikke så dumt! Kan ta bilder og mekke logo i mårra Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nå har mrbjoern brukt litt tid på en logo Bare ett forslag, though 8984019[/snapback] ps. HW-logoen er beskyttet av opphavsretten Ergo, all bruk uten tillatelse er forbud. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fargen må jo være bakgrunnsfargen på forumet Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) ps. HW-logoen er beskyttet av opphavsretten Ergo, all bruk uten tillatelse er forbud. 8984075[/snapback] Tenkte bare å bruke den, hvis vi fikk tillatelse av hw.no Men hadde jo vært kult å gatt den der da EDIT: Slasken, vi går grundig til verks her? Endret 1. juli 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Der var tråden oppe, ja Jeg er ikke heelt sikker på prisene men jeg tipper rundt 159 kroner, er det en pris dere er villige til å betale? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Der var tråden oppe, ja Jeg er ikke heelt sikker på prisene men jeg tipper rundt 159 kroner, er det en pris dere er villige til å betale? 8984181[/snapback] Det er det Men hva med porto, kommer det i tilleg? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 159 er en helt grei pris å betale Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg kommer til å kvele ihjel alle jeg ser med disse skjortene av reint prinsipp.Foran familiene deres aller helst. 8983991[/snapback] Dakar liten deg..skal man hente trøstekluten din så du kommer på bedre tanker? ps. HW-logoen er beskyttet av opphavsretten Ergo, all bruk uten tillatelse er forbud. 8984075[/snapback] skal en slik skjorte lages så skal man da virkelig ordne godkjennelse fra hw.no, det tror jeg ikke blir no særlig problem..en dag med en slik t-skjorte med hw.no logoen er gratis reklame for hw.no Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hadde vært fint å fått den i halvgjennomsiktige, tighte jente-størrelser, og ikke bare altfor store guttestørrelser Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Dakar liten deg..skal man hente trøstekluten din så du kommer på bedre tanker?8984212[/snapback] Dynk den i single malt og/eller moderatorblod, så er jeg med. Smatt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hadde vært fint å fått den i halvgjennomsiktige, tighte jente-størrelser, og ikke bare altfor store guttestørrelser 8984219[/snapback] Tee_C fikser sikkert det også Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Sant det b-real sier, og det tenkte jeg på allerede i går. Kanskje kunne hardware til og med sponse litt, men alt vi egentlig trenger er logoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå