Gå til innhold

Hjel til valg av DS spill!


Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg med en svart nedstøvet DS Lite pga alle spilla jeg eier er runna, og syns nå det er på tide at jeg setter liv igjen på maskinen å spandere på meg et nytt spill. Spill som jeg har i tankene som jeg vurdere å kjøper er Sonic Rush, Brothers In Arms, Elite Beat Agents, Mario Basketball, Kirby: Squeak Squad, Lost In Blue og Touch The Dead.

 

hvilke bør jeg gå får? :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skaffet meg akurat en liten perle av et spill til DS: Puzzle Quest.

Med den usannsynlige blandingen av rollespillelementer og vanedannende bejeweled/diamonds aktige "kamper" så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har blitt så avhengig av et nytt spill på mange år. Dette er et spill som kommer til å ta ekstremt mange timer å runde. Anbefales!

 

Du har sikkert spilt New Super Mario Bros som er et knallspill. Hvis ikke så bør dette komme høyt på listen din.

Yoshi's Island DS er et annet "Mario spill" som har falt i smak her i gården.

 

Har du spilt Castlevania spillene Dawn of Sorrow og Portrait of Ruin? Dette er også gode spill hvis du liker plattform/rollespill sjangeren.

 

Jeg har desverre ikke prøvd noen av spillene du nevner, men når jeg er i tvil pleier jeg å sjekke Metacritic, som samler inn tester og reviews fra både profesjonelle spillanmeldere og brukererfaringer - og lager gjennomsnittskarakterer (én karakter for profesjonelle og en for brukere).

 

PS: Jeg har ikke klart å finne Puzzle Quest i noen norske butikker, og endte opp med å bestille det fra Amazon.co.uk. Det tok tre dager fra bestilling til levering, og jeg slapp moms siden prisen var under 200,-

Endret av Jimmith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...