Mister Awesome Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei. Vi har Pioneer PDP 427XA i stua å jeg vil gjerne koble pcen min opp på den. Når jeg har koblet til pcen starter den opp og viser Windows loadingen. Men etter det så blir skjermen svart og det står "Dette signalet støttes ikke" Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Er det ingen som vet? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hva slags tilkobling/kontakt bruker du, og hva slags skjermkort har pc-en din? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei. Vi har Pioneer PDP 427XA i stua å jeg vil gjerne koble pcen min opp på den. Når jeg har koblet til pcen starter den opp og viser Windows loadingen. Men etter det så blir skjermen svart og det står "Dette signalet støttes ikke" Noen som vet hva som er feil? Hvis du får beskjed om at signalet ikke støttes, så er vel det enkleste å slå opp i TV-ens bruksanvisning og sjekke hva TV-en støtter.... Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Hva slags tilkobling/kontakt bruker du, og hva slags skjermkort har pc-en din? 8994309[/snapback] Jeg bruker VGA og har et Powercolor Radeon X800Pro. Lenke til kommentar
mikla Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 har du sjekka i innstilinger og satt den på kloning eller noe sliktt funka hos meg Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og du har satt PC-en på en oppløsning som TV-en støtter..?? Det "råeste" TV-en støtter er: 1360x768 @ 60Hz 1024x768 @ 60/70/75Hz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå