Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg merket sånn helt plutselig i dag at jeg hadde smerter i testikkelene, er dette normalt og få en dag? går det vekk igjen? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det er bare høyre testikkel som gjør vondt, jeg tok på den og kjente litt smerte..er bare sånn små smerte Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vent til i morgen.. Er det fortsatt der, vil du kanskje gå til legen for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 ok tenkte på det samme Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Smertene er der fremdeles, jeg har lest på internett om det og alle sier at de har fått det etter en natts søvn, slik jeg fikk det, Jeg har tenkt og gå og oppsøke lege, men jeg har aldri gjort det før alene, jeg er 15 år.....Hva sier du når du kommer inn? koster det noe penger? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 bestill deg legetime og når du kommer til legen så forteller du det slik du opplever det. Du må garantert ta ned buksa for at han\henne skal sjekke, det er ikke noe kult..men prøv å tenk på noe annet da. Prisen er den samme for alle og det er egenandelen som man betaler. Tror det er 120kr eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hva sier du når du bestiller legetime? "hei jeg skulle gjeste bestille en legetime i dag" Gjerne* skulle det stå istedet for Gjeste Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Si at du vil ha lege-time snarest mulig og hvis du må så forklarer du hva det gjelder Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Typisk , de stengte for 5 min siden, men de har en "nødstilfelle" nummer...bør jeg ringe det eller? har ikke fortalt dette til foreldrene mine, bør jeg det? er litt flaut og nevne det :S Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ikke vær redd for å si det til foreldrene dine, ta en prat bare med faren din foreks. kanskje han har opplevd noe lignende. Jeg vet det er flaut, men kanskje det blir litt tryggere hvis foreldrene dine vet det. Hvis du har veldig vondt så syns jeg du skal ringe det nr. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 ok skal prøve, men vet ikke helt hvordan jeg skal bringe opp temaet Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg tror nå at dette er ikke noe farlig, for 2 dager si så var jeg ute og skatet , og jeg falt en gang, så tror jeg testikkelen fikk seg et lite smell. Testikkelen er ikke hoven eller rød eller noe sånt så jeg tror dette går vekk om 1 dag eller noe sånt, håper jeg, venter til i morgen og ser da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Kan prøve å komme med et råd der, men små flaut er det uansett desverre. Men si at du har vondt i lysken, litt lettere å si det enn "har vondt i ballene". Så det du skrev nå og den skaden du har fått er ganske vanlig på brett....har hatt noen ømme baller pågrunn av det ja :!: Endret 2. juli 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvor lenge varte smerten din da? Gikk du til lege eller lot du det være? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 lot være, men jeg er ikke glad i leger osv. Hvor lenge det varte, 2-3 dager.Men som du sa...vent til i morra og se om det bedrer seg. Man skal ta slike ting alvorlig, men husk det er et veldig følsomt sted å skade seg. Skal ikke harde slaget til før man får smerter. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 ok takk for hjelpen, føler meg mye mer lettet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 hadde det vært sikkelig vondt der så hadde du lagt rett ut, så jeg tror du kan ta det med ro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå