Gå til innhold

Forbrenning need help

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 15År veier 78Kg og spiser alt for ubalansert, jeg eter her og der og småspising. jeg er ikke tynn men ikke altfor tjukk elr men begynt og bli lubben.

Jeg drikker ALT for mye brus, er det noen som kan foreslå et helt kosthold og gjerne trening også. Jeg har ikke forbrenning i det hele tatt. om jeg har følt meg for "Lubben" har jeg eller droppa og spist og gått ned 5Kg.

Trenger albsolutt noe som får opp forbrenningen igjenn og går ned til 70kg jeg veide for et år siden. var like høy da også.

Er jo ikke bra for kroppen min at hver gang jeg blir for lubben siden jeg ikke har forbrenning elr kosthold ikke får mat på 4-5 dager.

Plis hjelp meg ?

Endret av TheEmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er slapp og lat, så kan du begynne med å bygge masse muskler. Hvis du er feit og ikke bryr deg om å bli litt feitere, så har du en god unnskyldning for å spise rikelig med mat i treningen din, og det er positivt. Når du har kommet sålangt at du begynner å få endel muskler, da vil naturligvis forbrenningen din ha gått opp en hel del. Da kan du begynne å trimme i tillegg for å fjerne overflødig fett.

Men som sagt, hvis du er helt på bunn når det gjelder styrke, muskelmasse, kondisjon og du i tillegg er dritlat og bare spiser usunt, kan styrketrening være et bra skritt uten å ta for mange skritt i begynnelsen, da kan du fort gå lei. Begynn med å spise sunt og trene styrke (markløft, benkpress og knebøy)

Lenke til kommentar

Okei, jeg får ikke blitt sånn "über tynn" har kraftig bein bygning. har blitt alt for mange timer foran data'n og vert for lat. men absolutt villig til og legge bort timene den for og få tilbake kosthold og forbrenning.

Er ikke sånn uber svak nei, tror jeg ?

Nettop fylt elr fyller 15År i august og tar 60Kg på benken. veit ikke om det er svakt elr normalt jeg :p

Endret av TheEmo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har det samme problemet som deg! Jeg begynner å bli lubben. Selv om jeg spiller fotball og er en av de bedre på laget.. Jeg har overbevist meg selv (endelig!) om å slutte å spise chips, sjokolade, og godterier generelt, og begynne å trene skikkelig!

Et råd som jeg har selv funnet ut er å spise sunn frokost hver dag. Da mister jeg helt lysten på snop og faenskap, og får energi nok til å komme meg ut å trene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...