jpsalvesen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg så helt sikkert teit ut der jeg sto lent over en utblomstret blomst. Men hva synes dere om resultatet? ISO 100, 50mm, f/3.5, 1/250sec. Endret 1. juli 2007 av jpsalvesen Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vi ser altid teite ut, der vi labber avgårde med et tonn utstyr, og knipser alt som kommer i vår vei. Dere kan blånekte alt dere vil, men alle, absolutt alle på akams forum er noen kjempenerder. Har liten interesse for makro, men jeg synes bilder som dette er dekorative. De får meg til å filosofere litt, og er nesten hevet over vanlige komposisjonsprinsipper. Ps: Litt greit med exif på trykk, uten å måtte bruke opanda eller laste ned for å sjekke. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Dette er med vilje hevet over komposisjon. Jeg ville ha grunnleggende symmetri som alle "tentaklene" bryter med, så da ble det 1:1 og sentrert.. Og ding, der var exif på plass! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fikk noen rare blikk når jeg la meg ned i byen (Torvet) for å knipe en blomst som spiret blant folkene... Gikk fort bort etterpå... Tja, bildet var greit det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå