Haventh Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har et forslag til en gratis registry cleaner. Eusing free registry cleaner Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg har et forslag til en gratis registry cleaner. Eusing free registry cleaner 8998306[/snapback] Ser ut som det er litt trøbbel med det programmet. Jeg er skeptisk til alle programmer som gjør et stort nummer ut av at de er gratis. Endret 4. juli 2007 av sedsberg Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 CC cleaner er et bra registry rense prog. Det gjør også masse andre ting, som feks å rydde i dll-filer. Lenke til kommentar
Mcness Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) så hvis det er ett program i taskmanageren min som heter Explorer.exe. hvordan kan jeg få fjernet den? Endret 4. juli 2007 av Mcness Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har et forslag til en gratis registry cleaner. Eusing free registry cleaner 8998306[/snapback] Ser ut som det er litt trøbbel med det programmet. Jeg er skeptisk til alle programmer som gjør et stort nummer ut av at de er gratis. 8998388[/snapback] Det bruker eg og har aldri opplevd noe negativt med det? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 så hvis det er ett program i taskmanageren min som heter Explorer.exe. hvordan kan jeg få fjernet den? Er vel bare å høyreklikke og velge avslutt prosess. (går ikke på alle prosesser) Bruker explorer.exe mye ram/prosessor? Den skal ikke det hvis du ikke gjør mye "windowsarbeid" (kopiering/sletting o.l). Du kan starte explorer.exe ved å gå på "fil" og velge "ny oppgave" og skrive "explorer.exe" Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Eller bare explorer. Alt ettersom hva du føler for. Anyways. Takk for svaret anngående harddisken. Da vet jeg at jeg ikke skal gidde å bytte den inn. *Fylleoppharddisk* Anngående renseprogram så bruker jeg CCleaner. (CrapCleaner) Det er ett utrolig bra program. Anbefaler det på det høyeste. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Start task manageren. Gå inn på prosesser tab'en- Velg at du skal vise prosesser fra alle brukere. Sorter etter minnebruk. Se hvem som ligger øverst og se om den er mistenkelig, eller ta en screenshot og legg opp her. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg er skeptisk til alle programmer som gjør et stort nummer ut av at de er gratis. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kjører du flere Antivirus programmer samtidig? Det fungerer ikke alltid like bra. Godt å se at noen (fortsatt) bruker det originale navnet til CCleaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå