Mikr89 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei. Bruker 3.40oe og har problemer med å få til psx spill på pspen. Har fulgt guiden som står her på forumet,og får frem avataren til psx spillet på pspen,men så fort jeg trykker for og starte spillet henger det seg. Kan ikke være iso fila det er noe galt med da jeg har prøvd 5 spill til nå,så må nesten være noe jeg har gjort galt,så om noen som får til dette kunne skrevet nøyaktig hva de gjør,så hadde hvert fint Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Øhhh.. det er ike låv å snakke om sånn :S Da klikker de folka, "Det står i... Blabla" Men jeg har ikke fått prøvd meg på det der enda. helt ny PSP fikk den for noen dager siden Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det samme skjedde med meg flere ganger. Problemet var at jeg hadde rippet spillet feil. Prøv med dvddecrypter istedet. Det funket for meg. (Bør ikke være mot reglene dette siden dette kun gjelder lovlig kjøpte spill) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Denne strider ikke imot reglene nei.. Altså, har du prøvd de forskjellige NTSC>PAL Fiksene jeg nevner nederst i guiden? Og, det er ikke alle spill som funker. Du kan også prøve å rippe i et annet format enn .iso. Lykke til! Er det noe mer, er det bare å spørre vøtt! Lenke til kommentar
barin Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 samme skjedde hos meg.. så startet jeg PSP'n i recovery mode (holde inne R når du starter den) og satte CPU speed til 266... da fungerte alt smertefritt Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hva..? Det du sier, er at PSX spill som ikke fungerte (loadet, men ble svart skjerm etterhvert) fungerte etter at du satte CPU speeden til 266mhz? Dette høres veldig merkelig ut for meg.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 åååja.. Det er sånn Nintendo greier som ikke er lov Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 åååja.. Det er sånn Nintendo greier som ikke er lov 8991027[/snapback] Hva i huleste er det du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå