Gå til innhold

vistax64,dirt og starforce problem

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg skal starte opp dirt fra retail dvd'en begynner starforce og sjekke disken men det kommer en error på at jeg bruker emulasjons program som jeg ikke gjør og i tillegg fikk jeg ikke med noe cd key når jeg kjøpte spillet som er en alternativ måtte og godkjenne min dvd på. er det noen som har hadt lignende problem og fått dette fikset eller noen som har funnet en fiks på dette problemet mitt rundt en plass på nettet, jeg har lett i mange dager og i morgen kontakter jeg codenoobs, viss jeg ikke får det til.

Mvh ducA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slet med StarForce selv når jeg ville starte Silent Hunter 3 i Vistax64. Ble tvunget til å benytte en No-CD patch for å få det til å fungere. Ganske utrolig at man må ty til slike hjelpemidler når man har lovlig programvare...

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Slet med StarForce selv når jeg ville starte Silent Hunter 3 i Vistax64. Ble tvunget til å benytte en No-CD patch for å få det til å fungere. Ganske utrolig at man må ty til slike hjelpemidler når man har lovlig programvare...

Noen som har et svar på dette problemet.

Lenke til kommentar

Noen som har et svar på dette problemet.

Som det sies, bruk en "no-cd patch"

Finnes nok paa www.gamecopyworld.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...