Gå til innhold

Diskuter Nintendos Pressekonferanse!


Anbefalte innlegg

Agh.. bare 3,5 timer igjen. Dette blir spennende. Utrolig at tiden fra mai til nå har gått såpass fort.

 

Konferansen i fjor var faktisk nesten på nivå med 2004, som da var helt utrolig. La oss håpe på noe rundt der :)

9051433[/snapback]

Blir glad bare de kommer med en harddisk jeg, noe de sikkert ikke gjør :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hepp!

 

Hvor finner jeg oppsummering av konferansen når den er ferdig? Blir det live-stream som jeg kan følge med på? Link?

9051718[/snapback]

 

Du kan jo ta og bli medlem på gamespot(helt gratis) Så har du muligheten til og se livestream lavkvalitet av alle de 3 pressekonferansene. Og du kan også laste de ned. Nintendo sin pressekonferanse begynner 0900 AM Amerikansk tid. Orker ikke og finne ut når det er sånn type 1800- 1900 tiden eller tar jeg helt feil?

 

www.gamespot.com

 

 

Edit link

Endret av mp_man
Lenke til kommentar
Hepp!

 

Hvor finner jeg oppsummering av konferansen når den er ferdig? Blir det live-stream som jeg kan følge med på? Link?

9051718[/snapback]

 

Du kan jo ta og bli medlem på gamespot(helt gratis) Så har du muligheten til og se livestream lavkvalitet av alle de 3 pressekonferansene. Og du kan også laste de ned. Nintendo sin pressekonferanse begynner 0900 AM Amerikansk tid. Orker ikke og finne ut når det er sånn type 1800- 1900 tiden eller tar jeg helt feil?

 

www.gamespot.com

 

 

Edit link

9051826[/snapback]

 

Type 18 er vel det korrekte svaret. Eurogamer.net, 1up.com og sikkert alle andre gamingsteder driver med liveblogging. 1up, ign, gamespot, g4 og sikkert andre viser den på nettet. Følg med på http://www.neogaf.com/forum/forumdisplay.php?f=2 og delta i diskusjon når den offisielle tråden snart lages. Der finner du også alle relevante linker

Lenke til kommentar
ja galaxy har jo det jo vært stille rundt så det kommer jo seff noe fra det nå. Men er spent på hva annet de har på lur. Har vært litt for stille i nintendo leiren siden lanseringen av Wii.

9052767[/snapback]

 

forhåpentligvis så har de spart alt opp til en massiv utblåsning idag (og kanskje noen små ting til Tokyo Game Show)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...