Bear^ Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 nytt Donkey Kong spill:D 8984057[/snapback] Skjer ikke. Var vel rareware som utviklet de. Selvskapet er jo solgt til Microsoft. 8984435[/snapback] Det er synd. Rare laga nokre gode spel, som Banjo Kazooie. 8987269[/snapback] Det er Nintendo som sitter med rettighetene til Donkey kong franchissen. Et Donkey Kong til Wii er allerede annonsert og kommer, det er dog usikker på når det kommer. Banjo-Kazooie derimot har Rare rettighetene til og derfor kommer de kun til MS sine enheter. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Glem ikke Donkey Kong Jet race. lovende lovende: krysser fingrene for god multiplayer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det spillet skulle vel egentlig komme til GC pga bongotrommene. Håper virkelig at Nintendo kommer med et spill ala Donkey Kong 64. Det eide Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 DK 64 var et bra spill, men jeg klarte aldri å spille det rundt fordi jeg fikk aldri tak i RareWare mynten. Forbandet irriterende at Rare og Nintendo krevde at man måtte ha disse for å runde spillet. La oss håpe at de styrer unna dette på Donkey Kong til Wii. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Hva?? Kommer det et ordentlig DK spill til Wii bortsett fra Jet Race eller noe? Er vel ikke bekrefta noe enda? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hva?? Kommer det et ordentlig DK spill til Wii bortsett fra Jet Race eller noe? Er vel ikke bekrefta noe enda? 8992481[/snapback] Det ble bekreftet etter E3 i 2005. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 De ante jeg ikke Trodde det var Jet race jeg Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nintendo har nå gått ut og sagt at det ikke vil bli noe spillbar demo av Super Smash Bros Brawl på E3. Dette er jo egentlig litt synd, siden jeg skulle likt å høre folk utenfor "prosjektet" og Nintendo, sin mening om spillet. Men på en annen side kan jo dette åpne for mer info om kommende spill - og hittil uannonserte titler. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Krysser fingrene for litt Disaster: Day of Crisis info. Virker unektelig spennende. Noen som forresten vet hva som har skjedd med Project HAMMER? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Noen som forresten vet hva som har skjedd med Project HAMMER? 8994477[/snapback] Ryktes at det er kansellert, men ingenting offisielt. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Ryktene går hyppig om at Project HAMMER er kansellert. Dette er vistnok til fordel for jobbing på andre spill. Project HAMMER så ganske greit ut, så at det evt. er kansellert er ganske så synd. kilde: http://wii.ign.com/articles/796/796612p1.html EDIT: TCi kom i forkjøpet. Endret 3. juli 2007 av Dan_H Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hmm, hadde ikke det bare stoppet hele DS Lite salget? Stoppet DS-salget da Lite ble kunngjort? En eller annen gang må de jo komme med oppdateringer. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Tenkte bare å blåse litt liv her igjen, nå som Nintendo snart har konferanse Lenke til kommentar
@ir Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jepp Gleder meg sinnsykt, la det bli noe nytt om Brawl ! Lenke til kommentar
kottila Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Beste nyheten hittil må være at Trauma Center får oppfølger med co-op og full voiceacting. Idiotisk å ikke ha eneren ute i Europa før dette annonseres, men lommeboken min er iallefall fornøyd Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Etter nintendo sin herlige konferanse i fjor gleder eg meg veldig til i kveld Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Agh.. bare 3,5 timer igjen. Dette blir spennende. Utrolig at tiden fra mai til nå har gått såpass fort. Konferansen i fjor var faktisk nesten på nivå med 2004, som da var helt utrolig. La oss håpe på noe rundt der Endret 11. juli 2007 av TCi Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har ventet på Animal Crossing Wii i en evighet, håper det kommer noe snasen info Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Annonser et nytt spill, og de overgår MS sin konferanse med den ene nyheten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg