Gå til innhold

Diskuter Nintendos Pressekonferanse!


Anbefalte innlegg

nytt Donkey Kong spill:D

8984057[/snapback]

 

Skjer ikke. Var vel rareware som utviklet de. Selvskapet er jo solgt til Microsoft.

8984435[/snapback]

Det er synd. Rare laga nokre gode spel, som Banjo Kazooie.

8987269[/snapback]

 

Det er Nintendo som sitter med rettighetene til Donkey kong franchissen. Et Donkey Kong til Wii er allerede annonsert og kommer, det er dog usikker på når det kommer.

 

Banjo-Kazooie derimot har Rare rettighetene til og derfor kommer de kun til MS sine enheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DK 64 var et bra spill, men jeg klarte aldri å spille det rundt fordi jeg fikk aldri tak i RareWare mynten. Forbandet irriterende at Rare og Nintendo krevde at man måtte ha disse for å runde spillet.

 

La oss håpe at de styrer unna dette på Donkey Kong til Wii.

Lenke til kommentar

Nintendo har nå gått ut og sagt at det ikke vil bli noe spillbar demo av Super Smash Bros Brawl på E3. Dette er jo egentlig litt synd, siden jeg skulle likt å høre folk utenfor "prosjektet" og Nintendo, sin mening om spillet.

 

Men på en annen side kan jo dette åpne for mer info om kommende spill - og hittil uannonserte titler. :)

Lenke til kommentar

Agh.. bare 3,5 timer igjen. Dette blir spennende. Utrolig at tiden fra mai til nå har gått såpass fort.

 

Konferansen i fjor var faktisk nesten på nivå med 2004, som da var helt utrolig. La oss håpe på noe rundt der :)

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...