Gå til innhold

Diskuter Nintendos Pressekonferanse!


Anbefalte innlegg

Har hørt rykter om at nintendo skal vise frem det nye Zelda-spillet til Wii. Får inderlig håpe dette er sant. Når Zelda TP kom, sa de ikke at det neste zelda-spillet til Wii allerede hadde vært under utvikling i 1 år?

Hvis dette er sant får vi helt sikkert se noen smakebiter fra det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt rykter om at nintendo skal vise frem det nye Zelda-spillet til Wii. Får inderlig håpe dette er sant. Når Zelda TP kom, sa de ikke at det neste zelda-spillet til Wii allerede hadde vært under utvikling i 1 år?

Hvis dette er sant får vi helt sikkert se noen smakebiter fra det.

8985908[/snapback]

Det vil jeg si er alt for tidlig. Kanskje neste år.

Lenke til kommentar

De viste den kampen mellom Ganondorf og Link på, hva var det, E3 2001? Det var da de begynte smått med Twilight Princess, men ga ut Wind Waker først.

 

Skal ikke se bort fra at man får en liten teaser CG snutt eller informasjon om et Zelda spill på E3 i år. Twilight Princsess ble holdt tilbake i vel 1 år, så de har had vel året om ikke mer på seg til neste Zelda spill.

 

Krysser i alle fall fingrene på litt øyesnacks.

Lenke til kommentar

Kampen mellom Link og Ganon var bare en tech-demo på Spaceworld messen. Nintendofansen tok det som god fisk at det var neste versjon av Zelda. Twilight Princess ble ikke startet på før Wind Waker var ferdig tror jeg, siden TP baserer seg på samme motoren.

 

Såklart er jeg for å få sett neste Zelda, men pga. TP og Phantom Hourglass tror jeg det blir for tidlig å få sett noe av neste eventyr ennå. Er lov å håpe selvsagt.

Lenke til kommentar

Slik var det det hang sammen ja.

 

Kanskje vi får en liten tech demo i år, men når jeg tenker over det, de må vel lage en totalt ny engien til Zelda Wii, vis de ikke gjør som med OoT som brukte M64 engien, og bruker engien som driver Mario Galaxy. Da kan de korte ned tiden litt til neste Zelda spill.

 

Håper mer informasjon om Mario Galaxy kommer, tror det kan bli et meget interesangt spill når det kommer.

Lenke til kommentar
Slik var det det hang sammen ja.

 

Kanskje vi får en liten tech demo i år, men når jeg tenker over det, de må vel lage en totalt ny engien til Zelda Wii, vis de ikke gjør som med OoT som brukte M64 engien, og bruker engien som driver Mario Galaxy. Da kan de korte ned tiden litt til neste Zelda spill.

 

Håper mer informasjon om Mario Galaxy kommer, tror det kan bli et meget interesangt spill når det kommer.

8986724[/snapback]

He he, jeg gleder meg mye mer til Galaxy enn neste Zelda spill :D

Mario eier :thumbup:

Lenke til kommentar
Slik var det det hang sammen ja.

8986724[/snapback]

Derfor det ble dommedag da "Celda" ble vist året etter. Var vel den strake motsettningen til hva TP gjorde på E3 i 2004 (dvs. stillhet).

 

He he, jeg gleder meg mye mer til Galaxy enn neste Zelda spill :D

Mario eier  :thumbup:

8986836[/snapback]

Mario Galaxy er nr. 2 på min liste til nå. Jeg ser mest fram til Metroid Prime Corruption. Elsker Prime-serien. Håper også Virtual Console får Metroid-spill snart.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Men husk at Oot motoren er veldig omskrevet.

8986814[/snapback]

 

Det er sant, men det er lettere å omskrive en motor enn å skrive en helt ny en. SM64 kom i 96, Ocarina of Time i 98.

 

Toppen 3 år på et spill er ikke så mye, spesielt med tanke på omfanget OoT hadde og.

 

Akkurat nå ser jeg og megamye frem til Super Mario Galaxy. Gleder meg så sykt til å fyre opp det spillet. Som en liten unge på juleaften :p

Lenke til kommentar
Men hvis de viser en ny håndholdt, tror dere de viser enda en DS oppgradering eller en helt ny konsoll da? DS Lite selger jo sykt, så hvorfor lage en ny?

8989079[/snapback]

 

Akkurat det jeg tenkte. De vil neppe bekrefte noen ny håndholdt nå, DS selger jo som bare det - de har intet behov.

Lenke til kommentar
Går ryter om et redesign av DS. Noe for litt eldre folk. Så kanskje større knapper og skjerm.

8989464[/snapback]

Hmm, hadde ikke det bare stoppet hele DS Lite salget? Da vil vel alle vente til den "nye" DS`en kommer. Men skal si at jeg heller vil ha en liten DS Lite enn en stor DS med større skjerm og store knapper. Hvordan kan egentlig de vanlige DS spillene bli spilt på en større skjerm når de er lagd for den "lille" skjermen til dagens DS? Da må vel bildet bli veldig Pixlete og uklart.

Men er det mulig at de bygger inn DS Browser, kamera og MP3 spiller i den nye DS`en, slik at du ikke trenger å kjøpe alt untenom? Men det ville vel da ført til at Nintendo måtte oppgradere hele DS`en med mere minne osv... Når det først er gjort kunne de vel lagd en helt ny maskin med nye spill.

 

Nei, jeg skjønner ikke helt hvordan dette skulle gå :p :p :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...